Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor tjener mye på å ha alt for høye priser uten å tilbye noe mer eller annerledes ennå andre operatører, fordi folk flest (les: de fleste over 40 år) ikke forstår seg på det og ikke bytter. Skammelig for et tidligere statlig selskap. Netcom holder forøvrig på på samme måte. Merk at Talkmore og OneCall er datterselskaper av disse. Konkurrenter av seg selv. Disse har lavere priser men elendig kundeservice, og lurepriser.
Sinnsykt dyrt å være kunde hos Telenor. Har skiftet og angrer ikke når jeg ser på lommeboka.
Fikk en regning på over 1.700 kroner fakturert 3 mnd forskudd sa de gjøken!
Contract was changed from having a free SMS, some calling minutes costing <50 NOK to Prat100 for 129 NOK/month. I do not use the phone much for calling, more SMS and possibly some data on occasions. So the change turned out to be very unfortunate to put it mildly. One use of data to download a map on a kind of emergency cost 400 NOK. A pre-purchased package would have in a couple of 10 NOKs -- does not make sense.
Umulig å få hjelp i nødsituasjon. Plussforsikring er bare mulighet for ekstra kostnader. Dårlig kundebehandling. Rot i fakturaer, arrogant i dialog med kunde.
Telenor presterer å yte ekstremt dårlig kundeservice ved å stille forferdelige mennesker i sine butikker, og ved kundeservice legger de på når de får noen vanskelige spørsmål. Anbefaler å holde seg unna.
Telenor har dårlig dekning stort sett i hele Bergen. Er mye dyrere enn hva det burde vært i forhold til hva man får.