Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra dekning, god kundeservice, men dyrt. Jeg har 3 abb med fri data. Kunne spart 10 000 i året på å bytte leverandør. Men da har jeg ikke like god dekning. Irriterende!
Jeg har ubeskrivelig dårlig opplevelse av Telenor sin kundebehandling. De belaster ekstra beløp på faktura og trikser mye ifm fakturering og når du tar kontakt med Kundeservice (den eneste muligheten til å ringe dem) får du ulike informasjon fra forskjellige kundebehandlere på samme spørsmål. En kundetjeneste er å kunne hjelpe kunde til å løse utfordring/spørsmål men de i Telenor lager problem etter problem og du taper mye penger og tid å få løe på det du lurer på. Derfor må jeg tenke på å bytte til et annet selskap.
Jeg er fornøyd med Telenor og tilbudene deres på «Next» abonnementene. Pris er bra mtp. at du får «evig» med datamengde. Det jeg ikke er fornøyd med er at jeg slettes ikke får den hastigheten jeg er blitt fortalt at jeg skal få med Yng Next Rask.
God hjelp, god dekning, bra 5g! 👍 Oppsparing av data skulle vært mulig.
Di har en god service og har vært hos Telenor i mange år. Det de kan bli bedre på er å ha bedre priser til di som er yngre med mer data trafikk til en billig penge.
Stadige prisendringer, krav om utstyr man må ha, bare utleie, ingen kontakt med andre enn «kundeservice» som er unge mennesker som bare vil ha en jobb, men ingen reell mulighet til å hjelpe...hvis man får tak i de i det hele tatt. Telenor er ikke lenger en tjeneste for folk flest...folk flest er deres kunder som de står fritt til å utnytte etter eget forgodtbefinnende!
Jeg har betalt for en swap avtale i nesten 24 mnd nå, og når jeg har klart og knust skjærmen og ønsker og bruke min skjermforsikring for og reparere den. Mener de at de ikke finner IMEI nr mitt. Har brukt over 2 mnd på dette nå. Og de kommer ikke med noen tilbakemelding, kun at de ikke finner mitt IMEI nr. Noe som er veldig rart, når jeg har betalt for en swap tlf i nesten 2 år. Hvor er hjelpen når man trenger det. Dyrt og dårlig selskap. Anbefaler alle på det sterkeste og holde seg unna disse kjeltringene. !