Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservice er ok. Men en burde få beskjed når de 3 MB var brukt opp. Jeg får alltid irriterende høye telefonregninger.
Klarer ikke å finne noe negativt, bortsett fra at det kunne vært greit med billigere regninger for familie, har også to tenåringsdøtre som jeg betaler abonnement for.
Jeg er kjempefornøyd med både data og telefoni. Veldig bra. ☺
Veldig god service, litt dyre mobilabonnement, men generelt veldig fornøyd.
Ikke hver gang meldinger blir sendt til mottaker. Ellers er jeg veldig fornøyd.
Bytt.no tar ikke med i beregning sine at jeg kan streame musikk gratis og i tillegg får 1,5 GB ekstra i mnd.
Har vært innom to-tre telenorbutikker her i OSLO-området i løpet av denne høsten etter kjøp av ny mobil gjennom SWAP. Og fasiten er intet mindre enn dårlig service. Du går inn og det står både en, to og tre selgere som prater med hverandre og ignorerer deg, og når du henvender deg om hjelp gir de deg ulike svar. Nei takk, Telenor. Jeg har allerede byttet teleoperatør og venter nå kun på porterting skal bli aktivert.