Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selskapet må ha tidenes dårligste CRM systemer. Kundebehandlerne er lite interessert i faktisk å hjelpe kundene. Ikke kan de snakke sant, og det kommer ann på hvilken medarbeider du får tak på før du får noe form for hva som kan kalles hjelp. Det skjer litt for ofte til at man er uheldig å kommer til feil person i ny og ned. De lyver, de selger deg ting du ikke trenger, de gir ikke den hjelpen du ønsker. Det er kulturen i deres kundessenter slik jeg har opplevde det. Tror presset på kundeservice for salg er så stort at det går utover kundene, som bare vil ha hjelp og service. Har jobbet med salg og kundeservice i over 10 år, og oppnådd gode resultater, har stått ansvarlig for opplæring og innhatt lederstillinger i noen av de største selskapene i min bransjen. Har ikke vært borti verre en telenors oppførsel mot kunder. Selskapet ser jo ut til å gi blaffen i kundene så lenge de proffiterer for enhver pris. Skal aldri ha noe igjen å gjøre med dette selskapet, inkl. Datterselskaper. Når jeg også forteller min historie i detalj til andre, så har så og si nesten alle byttet. Alt er sikkert en fryd til du trenger noe hjelp, da er rullett om hva skjer, eller du tror det kanskje før du opplever deres service. Lover Telenor sin kundesservice noe, så er løftet ikke verdt noen verdens ting. Å det ser ikke ut til at "gutteklubben grei" selskapet har noen form for ambisjoner i å forbedre sin kundeservice som tross alt er telenors ansikt og stemme utad. Det er for meg ubegripelig at det er mulig. Er sikker på at mange har sikkert en god opplevelse av Telenor, men jeg håper dere slipper min opplevelse av dem.
Telenor har muligens bedre hastighet, men jeg gikk bort fra dette selskapet da de mangler generelt dekkning. Der andre kan stream live video kunne ikke jeg få sendt ut en sms. Med engang du kommer ut ifra sentrum av plasser faller telenor fort!
Som kunde i Telenor er jeg svært tilfreds med service og får hjelp når jeg ber om det, og sist jeg var i kontakt med kundeservice for løsning på et problem fikk jeg topp hjelp og ikke bare det jeg fikk tilbud om reduksjon i pris i en 6 mnd periode og det uten å bedt om noe som helst. Så å bytte abonnement for å spare noen kroner er uaktuellt. Så får jo heller Telenor på eget iniativ vurdere sin rolle og sitt forhold til den enkelte kunde og sine konkurrenter hva angår service, prisnivå og den måten skape et enda bedre tilbud til oss som velger å være lojale overfor Telenor. At andre mobilselskaper som bruker telenor sitt nett og kjører lavere priser utifra det faktum at de ikke har ansvar for infrastruktur og er jo ikke så rart at de kjører lavere priser. Så er en av mange grunner til at jeg er lojal mot telenor.
Vi mistet dekningen på Internett pga. en traktor som kjørte ned ledningen her. Jeg ringte og fikk øyeblikkelig hjelp. De gav meg fri fart på mobilen, og halvering på regninga den månen.Litt senere fikk jeg melding og fri fart helt frem til juni. Makeløst. sier jeg
Syns abonnementene kunne vært billigere slik at man ikke vurderer å bytte pga kostnadene.
her har dem ikke dekning å vi bor mitt i sentrum å det er ingen mini by heller