Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Min erfaring med Telenor er veldig bra Lett og få kontakt på telefon .
De har noe de kaller transaksjonsgebyr på BankID på mobil.... En hyggelig dame forteller oss med et smil at det er ca 20 øre når en bruker bankID på mobil. Gebyret ser ut til å være 0,49kr vær gang bankID på mobil brukes. Styr unna...
Butikken hadde ikke ønsket farge på lager. Men når de fant ut at jeg var Telenor-kunde hadde de lov å til å hente ønsket farge og jeg fikk dermed gå ut av butikken med den fargen jeg ønsket. Vet ikke helt årsaken men uansett ønsker jeg å rette takk til Telenor.
En mann er død, ringer kundeservice sier i fra, DE kan ikke gjøre noe før de får døds att, greit sender dødsattest, får det til bake de kan ikke gjøre noe, må fylles ut et skjema, HVORFOR SKAL JEG DET. JEG LIKER IKKE TELENORS KUNDE BEHANDLING,
Telenor sier at ved 4G+ så skal ikke kapasiteten på basestasjonene være noe problem. Selv midt på natta med full dekning på 4G+ så oppnår jeg maks 50mbit/s. Ekstra datapakke på bedriftsabonementet er svindyrt og du kan kun velge 1, 5 eller 50GB. Telenor hører ikke på kundene sine heller!
Jeg ønsker bytte tilbake til Mycall, på grunn av jeg kan ringe USA, UK, Canada for free.
Hyggelige selgere, beste hjelpen å få på kundeservice!