Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har raskere datahastighet på telefonen etter bytte enn det jeg har på fiberen hjemme. Man kan bo i utlandet uten å betale ekstra for det, perfekt for vi som studerer eller reiser mye til utlandet.
Ledende på kundeservice. Dekning. Har full kontroll på markedet og ser inn i fremtiden på en utmerket måte.
Jeg har aldri opplevd dårligere behandling i mitt liv. Kommer aldri til å glemme hvor nedlatende kundebehandler snakket til meg. Og en annen ting: hvis man skriver noe negativt om Telenor på nettet, så får jeg en sterk mistanke om at Telenor har ansatte som besvarer slike poster under dekknavn, med nedlatende vitser og latterliggjøring. Aldri mer Telenor! Aldri. For å ta med noe som er bra: de taper penger i utlandet. Vanskelig å være norsk statsmafia i andre land? :D
Hadde Problemer med å ringe i 2 år, men konstante samtaler til telenor dagen etter at jeg ikke fikk brukt telefonen. Men så kom Ice på banen, Byttet samme dag og har vært super Førnøyd med ICE. :D Telenor er i tillegg overpriset!
Løser problem med simkort raskt. Har god evne til å finne løsninger mtp viderekobling. Vil aldri bort fra Telenor.
bare alt dårlig, faktura, kundeservice...
Bedriften vår har i en 2 års periode hatt Phonero. De hevdet hele tiden at dekningen deres var like bra som Telenor, fordi de lå på deres nett. Vi gikk over til Telenor og Telenor Mobilt Bedriftsnett for ca 1 måned siden. Det var som en helt ny verden, vi har fått dekning der vi tidligere ikke hadde dekning hos Phonero. Phonero har hele tiden sagt at de er lik på dekning, det stemmer ikke i det hele tatt. Vi har en helt klar anbefaling og det er Telenor, vi har ikke mistet en eneste samtale etter at vi gikk over til dem. Tapte samtaler er tapte inntekter for oss.