Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God dekning stort sett overalt. Greit å komme i kontakt med kundeservice som har kompetente og dyktige folk dersom man behøver hjelp. Lett å holde oversikt over abonnement på nett. Prismessig blir de nå kraftig utfordret av andre mobilselskaper. Prisene er etter min mening for høye så derfor skal jeg nå bytte til annen leverandør. Så får tiden vise om jeg blir fornøyd med det.
Jeg har hele tiden blitt plaget med selgere som vil at jeg skal over på dobbelt så dyre abonnement. Plagsomt!
Enkelt og greit beste aktøren på markedet, betaler glatt 50,- mer i måneden i stedet for drit.
Veldig fornøyde. Bra kundeservice og veldig bra dekning.
Ble lovet et billig abo til 299 kr pr mnd ved kjøp av mobil som normalt ville ha kostet 699 kr pr mnd. Den daglige lederen fra butikken i Bergen lovet at avtalen var reell. 2 mnd med den riktige summen pr mnd, endte det med et økonomisk helvete og byråkratisk rot, fordi selgeren hadde lagt til en klausul med liten skrift. Kundeservice ville ikke gjøre noe. Aldri mer Telenor! Dyrt. Løgnere. Yter lite. Tar seg for godt betalt som andre ikke gjør. Gikk over til Talkmore med 4 andre nr. De vet hva service er.
Jeg har hatt Telenor for en god stund nå og jeg er veeeldig fornøyd med det. Det er egentlig ikke så mye mer å si. Telenor appen er også super når man skal sjekke hvor mye data man har igjen.
Har raskere datahastighet på telefonen etter bytte enn det jeg har på fiberen hjemme. Man kan bo i utlandet uten å betale ekstra for det, perfekt for vi som studerer eller reiser mye til utlandet.