Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelige selgere, beste hjelpen å få på kundeservice!
Telenor har rett å slett den verste servicen jeg noen gang har vært bort i, uansett hva du spør/ber om hjelp om så blir det ikke gjort. Blir solgt basert på løgn, ikke fulgt opp, og når du krever oppsigelse krever de tilbake ekstreme bruddgebyrer og null forståelse/tid på å sette seg i saken. Vi "holder" ut noen måneder til så kommer jeg til å flytte hele firmaet, privat og alt som er koblet til Telenor vekk og ut.
De skryter ufattelig mye om hvor bra dekning de har... 97% av tiden har jeg 1-2 streker på dekningen
Min mor på 82 år ble lovet en tekniker til å se på vedvarende feil på internettforbindelsen. Familien bistod med å sjekke at alt var koblet rett og feilsøkte uten hell. Hun ble så lovet teknikerbistand som aldri kom.
Fungerer bra på svensk side 👍. Har prøvd Telia å hundy. Telia delvis, ikke alti. Litt vanskelig å komme på nett. Hudu stryk.
OK dekning og oversiktleg faktura! Familiebonus og inkludert nettslett.
Ønsket tilbud på nett etter å ha flyttet. Telenor ringte med et dårlig tilbud, lite teknisk informasjon om produktet (og feilinformasjon om hvordan levering av nett fungerer), og ville ikke gi meg tilbudet skriftlig for sammenligning med andre tilbud. Virker som de prøver å pushe dyre produkter på de med lite teknisk forståelse, og jeg sitter igjen med følelsen av å ha blitt oppringt av en scammer.