Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Umulig å få hjelp i nødsituasjon. Plussforsikring er bare mulighet for ekstra kostnader. Dårlig kundebehandling. Rot i fakturaer, arrogant i dialog med kunde.
Telenor presterer å yte ekstremt dårlig kundeservice ved å stille forferdelige mennesker i sine butikker, og ved kundeservice legger de på når de får noen vanskelige spørsmål. Anbefaler å holde seg unna.
Telenor har dårlig dekning stort sett i hele Bergen. Er mye dyrere enn hva det burde vært i forhold til hva man får.
Mobilabonnementene hos Telenor er gode nok til de mobil telefonene som er i butikken i Norge i dag. Telenor har egen butikk med god service for kundene på varehusene eller handlesentrene i Norge.
Fikk gode tilbud fra en selger om mobilabonnementet og diverse tilknyttede tjenester. Det har nå gått en måned og alt er bare rot. Ble fakturert 1000 kr ekstra for databruk fordi de ikke hadde lagt inn data i mobilabonnementet. De skal slette det, men har ikke klart det på tre uker. Av samme årsak ble data strupet. Abonnement ligger fortsatt inne med nesten dobbel pris av hva jeg skal ha. De skal ordne opp, men det skjer ikke noe. I dag viste det seg at de ikke lenger leverer en tjeneste de har solgt meg og som var viktig for valg av leverandør. Datakort tok det tre uker og en rekke purringer å få. Ingen på kundeservice kan gjøre noe. Må sende epost til selger som solgte det hele og alt han gjør blir feil, og når han forsøker å rydde opp blir det ennå verre.
Kundeservice er ok. Men en burde få beskjed når de 3 MB var brukt opp. Jeg får alltid irriterende høye telefonregninger.
Klarer ikke å finne noe negativt, bortsett fra at det kunne vært greit med billigere regninger for familie, har også to tenåringsdøtre som jeg betaler abonnement for.