Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styr LANGT unna Telenor. Arrogansen de viser overfor meg som kunde er forkastelig, jeg betaler altfor mye for svært dårlig kundeservice.
Har todelt erfaring med telenor, men ett så stort selskap bør kunne luke ut ubrukelige kundebehandlere. Møtte heldigvis en med kundetekke, men når den siste du snakker med er totalt ubrukelig så er det som er total inntrykket. Vil IKKE anbefale å kjøpe mobil av nettbutikken til telenor, og det sa for såvidt telenors betalte kundebehandler og med sine ord.
Fikk forslag om dyrere abonnement ifjor fordig jeg brukte mye data. Var litt dekning endå da.. Har svart ja på forslaget og nå betaler jeg 400 kr per -dette skulle bli selvsagt bindings tid på 1 år. Men noe rart har skjedd -data blitt plutselig nesten umulig og kan ikke snakke i tlf uten at den bryter stadig. Så det var dyr abonnementet med ikke så mye bruk av datatimer og nesten ingen samtaler. Kunne bruke bare fjerdedel av de datatimer som jeg betalte for nå fordig det var nesten umulig. Så jeg måtte bruke mindre enn før med mer bilig abonnement!! Nå er det heldigvis 1 år av min bindings abonnement over som jeg nesten fikk ikke ringe til noen. Vurderte å bytte igjen til den billige abonnement som jeg hadde før men kan ikke fordig telenor sider svarer ikke. Men fra en eller annen grunn var lett å få forbindelse med andre selskaper??? Forklar det den som kan?
De har kjempe bra deknIng og de er bra kunde service. De kunne hatt gratis Bank ID men jeg er kjempe fornøyd med de.
God dekning, spesielt i grisgrendte strøk. Som regel og først ute med høgare hastigheitar enn Telia. Skulle fått 5/5 om dei hadde lista opp gratis kundeservicenummer i staden for dette 5-sifra tullet.
Hadde avtale om å prøve et abonnement i 2 måneder, om jeg ikke var fornøyd skulle jeg få tilbakebetalt beløpet. Problemet oppstår når abbonementprisen er på 299, men det kommer en tilleggsutgift på 60 kr. Endte i alt med å betale for 3 måneder. Da jeg ringte for å si at jeg hadde meldt meg over til en annen konkurrent sa de jeg skulle få tilbake pengene for de 3 månedene jeg hadde betalt. Ende med at jeg fikk tilbakebetalt for 2 måneder, altså 598 kr (ikke 700, som jeg hadde betalt for de 2 månedene). Måtte igjen ringe for å få tilbake pengene for den siste måneden, fikk den utbeltalt, og der får jeg tilbake 234 kr i stedet for 299 (eller 360 som jeg måtte betale), på grunn av en eller annen fast pris (tilleggsavgift). Ble fortalt at jeg skulle få prøve abonnementet "gratis" i 2 måneder, endte med at jeg måtte purre dem for tilbakebetalingen. Så tapte rundt 300 kr for å prøve et "gratis" abonnement. Så om du ønsker en operatør med skjulte kostnader er Telenor absolutt veien å gå. Om ikke: styr unna!
Telenor er blodsugere. Du får bedre abonnement til halv pris hos andre. 119 i mnd hos Fjordkraft med dobbelt så mye data som hos Telenor. I tillegg får du full Telenor dekning. Nesten alle har bedre pris og vilkår enn Telenor.