Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Som kunde i Telenor er jeg svært tilfreds med service og får hjelp når jeg ber om det, og sist jeg var i kontakt med kundeservice for løsning på et problem fikk jeg topp hjelp og ikke bare det jeg fikk tilbud om reduksjon i pris i en 6 mnd periode og det uten å bedt om noe som helst. Så å bytte abonnement for å spare noen kroner er uaktuellt. Så får jo heller Telenor på eget iniativ vurdere sin rolle og sitt forhold til den enkelte kunde og sine konkurrenter hva angår service, prisnivå og den måten skape et enda bedre tilbud til oss som velger å være lojale overfor Telenor. At andre mobilselskaper som bruker telenor sitt nett og kjører lavere priser utifra det faktum at de ikke har ansvar for infrastruktur og er jo ikke så rart at de kjører lavere priser. Så er en av mange grunner til at jeg er lojal mot telenor.
Vi mistet dekningen på Internett pga. en traktor som kjørte ned ledningen her. Jeg ringte og fikk øyeblikkelig hjelp. De gav meg fri fart på mobilen, og halvering på regninga den månen.Litt senere fikk jeg melding og fri fart helt frem til juni. Makeløst. sier jeg
Syns abonnementene kunne vært billigere slik at man ikke vurderer å bytte pga kostnadene.
her har dem ikke dekning å vi bor mitt i sentrum å det er ingen mini by heller
Syntes mobdata var dårlig.hadde en kontant tlf med netcom,det var mye bedre.jeg sparte mye penger på å gå over til chess.
Ble lurt på telefonkjøp ved overgang til annet abonement inne Telenor Mobil,jente på 11 som "tapte" over 5000kr på eit full kontroll abonement. Kunde servic som avviser alt når eg har dokumentert alt. Er sikkert bra så lenge det ikkje er problemer,men stakkars den som har krav mot dei.