Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noe problem med dekning eller stabilitet, men det er jo selvsagt å forvente. Ellers er det få positive ting å si. Kundeservice er ikke god nok. Å mangelen på profesjonalitet jeg ble møtt av da jeg ønsket å bytte leverandør er latterlig. Gå for en konkurrent. De er billigere.
God hastighet, dårlig kundeservice og høye priser. Her er det mye å spare ved å velge en annen operatør.
Har hatt Telenor i 16 år og har aldri hatt problemer med dem. De gir god dekning de fleste steder og de er hjelpsomme om det først skulle være noe :)
Dekning, service, min sky, frihet i EU, Swap! Definitivt best👌
Telenor har en overkommelig pris, og er veldig oversiktlig og greit. Betaler ikke mer enn det jeg skal, når jeg fikk efaktura. Dekningen er svært god, og kan bruke telefonen som jeg ønsker i Sverige.
Stadig ringte det selgere som skulle "hjelpe" meg til bedre abonnement. Men dette var bare for selv og tjene mere penger. Oppringning ca 2 ganger i måneden, enda jeg sa de skulle føre meg opp på sperreliste.
Har alltid hatt Telenor, eller bytta i 9 mnd til billigere selskap, med 12 mnd binding, hadde jeg orka å betale mer, hadde jeg bytta enda tidligere enn 9 mnd. Telenor er ikke billigst, men kvalitet koster det lille ekstra. ;) Alltid fått god hjelp av kundeservice og ansatte i Telenorbutikken, samt at jeg alltid har bedre dekning enn folk rundt meg med de billige selskapene. Jeg blir aldri å bytte igjen.