Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk gode tilbud fra en selger om mobilabonnementet og diverse tilknyttede tjenester. Det har nå gått en måned og alt er bare rot. Ble fakturert 1000 kr ekstra for databruk fordi de ikke hadde lagt inn data i mobilabonnementet. De skal slette det, men har ikke klart det på tre uker. Av samme årsak ble data strupet. Abonnement ligger fortsatt inne med nesten dobbel pris av hva jeg skal ha. De skal ordne opp, men det skjer ikke noe. I dag viste det seg at de ikke lenger leverer en tjeneste de har solgt meg og som var viktig for valg av leverandør. Datakort tok det tre uker og en rekke purringer å få. Ingen på kundeservice kan gjøre noe. Må sende epost til selger som solgte det hele og alt han gjør blir feil, og når han forsøker å rydde opp blir det ennå verre.
Kundeservice er ok. Men en burde få beskjed når de 3 MB var brukt opp. Jeg får alltid irriterende høye telefonregninger.
Klarer ikke å finne noe negativt, bortsett fra at det kunne vært greit med billigere regninger for familie, har også to tenåringsdøtre som jeg betaler abonnement for.
Jeg er kjempefornøyd med både data og telefoni. Veldig bra. ☺
Veldig god service, litt dyre mobilabonnement, men generelt veldig fornøyd.
Ikke hver gang meldinger blir sendt til mottaker. Ellers er jeg veldig fornøyd.
Bytt.no tar ikke med i beregning sine at jeg kan streame musikk gratis og i tillegg får 1,5 GB ekstra i mnd.