Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd og vil absolutt anbefale Unifon! Kundeservicen er hjelpsom, dekningen er suveren og prisen er topp - veldig god verdi for pengene!
Hei Marianne, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Setter pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Jeg har opplevd Unifon som veldig stabilt, de har en rimelig pris og tilgjengelige kundebehandlere om det skulle være noe. Fantastisk service! Jeg er strålende fornøyd:)
Hei Camilla, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Fornøyde kunder er viktig for oss! Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Ikke hatt noe problemer, og ting fungerer som det skal i forhold til abonnement og avtale👌
Hei Kevin, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Suveren kundebehandling, fikk svar på alle spørsmålene mine og riktig oppfølging! Tommel opp!
Hei Benjamin, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale. Fornøyde kunder er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Topp dekning, veldig billig og kundeservice svarer super raskt!
Hei Andreas, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde som kunder, det er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kjøpte abonnement uten binding hos Unifon for noen måneder siden. Så endres vilkårene og nye gebyrer innføres uten at dette forhåndsvarsles. Umulig å føre en fornuftig samtale med kundeservice om forholdene. Forsøk på korrespondanse blir trenert og parert i en uendelig sirkeldiskusjon og uten at selskapet kan fremlegge dokumentasjon på at vi er varslet om endringene. Har sagt opp abonnementet. Anbefaler alle å styre unna dette useriøse selskapet!
Hei, Takk for din henvendelse. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi sender ut nyhetsbrev og informasjon om alle våre endringer, så gjerne sende meg en mail til [email protected] hvis du ønsker at jeg skal se nærmere på saken din. Oppgi gjerne ditt telefonnummer, så kan ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Kun positive erfaringer. Topp kundeservice og gode priser.
Hei Wenche, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon