Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det ringte en trivelig selger til meg og skulle selge meg et "godt" tilbud! Han la frem informasjon om abonnementet, og det var kun ved grundig utspørring at det fremkom informasjon om avgifter ved fakturagebyr, bruk av nettbank, ikke inkludert mms og mva. Jeg spurte tydelig om bruddgebyret fra min tidligere teleoperatør ville bli dekket av dem, de han svarte: ja vi dekker hele og det fulle beløpet inntill 3000+mva og du trenger ikke tenke på det. Da tenkte jeg at det var en grei avtale og gikk for den. Dette skulle jeg angre. Nå har jeg fått en regning fra min gamle teleoperatør på bruddgebyr på 3000+mva. Jeg sender først mail til Unifon, uten at de gidder å svare meg. Så ringer jeg til kunde service og legger frem saken. Da får jeg svar at de ikke har mulighet for å legge ut for bryddgebyret, men at de skal trekke dette beløpet fra mine fremtidige fakturaer. Så med andre ord: nå er jeg låst til unifon i 1 år frem til at de 3000kr+moms er trukket fra fakturaene. Jeg spurte han på kundeservice hva som ville skje om jeg trakk meg ut av avtalen igjen: da ville jeg få et nytt bruddgebyr og miste de 3000kr+moms som de skal legge ut for. Jeg syns dette er helt uakseptabelt og kjempe useriøst Jeg er også skuffet over dekningen og jeg opplever at mobildata går tregt. Jeg kan på ingen måte anbefale dette firmaet. Håper alle som blir oppringt fra unifon styrer unna. Jeg hadde heller betalt dobbelt så mye for en abonnement hos en annen teleoperatør!
Hei Jostein, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk hjelpt til det jeg trengte, raskt og enkelt uten vanskligheter.
Hei Daniel, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ønsker deg en god dag. Hilsen Emilie Unifon AS
Godt fornøyd med både virkemåte/dekning og kundeservice.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS
Takk for at jeg på en enkel måte fikk avsluttet abonnementet til min Alzheimer rammet hustru.
Hei Kolbjørn, Tusen takk for at du tok kontakt med vår support, slik at vi fikk rettet opp i dette. Det er godt å høre at saken løste seg på en god måte. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Emilie Unifon AS
Veldig greit og god opplevelse ved min henvendelse om faktura.
Hei Magne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gjør meg glad å høre at du er fornøyd kunde av Unifon. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS
Med et fakturagebyr på 79 kroner, som det ikke ble opplyst noe om, og som ikke benyttes av noen andre av våre leverandører, er i praksis det vi skulle tjene på å skifte leverandør, spist opp. I den tiden vi fikk fakturaer på papir, betalte vi 40-50 kroner. Ved overgangen til e-fakturaer sparte vi disse pengene. Det er ikke aktuelt å betale gebyr for e-faktura. Ikke å opplyse at det tilkommer et stort gebyr på hver faktura, har selskapet opptrådt uredelig. Dette er i mitt hode å lure folk. Vi kommer til å finne en annen leverandør og snakke ned selskapet ved hver anledning som bys. Jeg var dum nok til å inngå en avtale for mitt private ENK. Her ble det ikke sagt at det tilkom mva og fakturagebyr. Jeg har ikke momsregime på mitt lille firma. Samlet ble tilbudet dårligere enn det jeg hadde. Jeg er lurt, svindlet. Selgere er pålagt en viss opplysningsplikt. Alf K. I, daglig leder
Hei Alf, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg fikk ikke sim kortet i tide, og var uten telefon og sms en periode. Da guidet de meg gjennom E-sim. Det var veldig bra synes jeg. Tommel opp.
Hei Trine, Takk for god tilbakemelding. Det gleder meg å høre at du fikk den hjelpen du etterspurte. Jeg vil videreformidle din tilbakemelding til leder for Kundeservice. Hilsen Emilie Unifon AS