Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ikke hatt noe problemer, og ting fungerer som det skal i forhold til abonnement og avtale👌
Hei Kevin, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Suveren kundebehandling, fikk svar på alle spørsmålene mine og riktig oppfølging! Tommel opp!
Hei Benjamin, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale. Fornøyde kunder er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Topp dekning, veldig billig og kundeservice svarer super raskt!
Hei Andreas, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde som kunder, det er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kjøpte abonnement uten binding hos Unifon for noen måneder siden. Så endres vilkårene og nye gebyrer innføres uten at dette forhåndsvarsles. Umulig å føre en fornuftig samtale med kundeservice om forholdene. Forsøk på korrespondanse blir trenert og parert i en uendelig sirkeldiskusjon og uten at selskapet kan fremlegge dokumentasjon på at vi er varslet om endringene. Har sagt opp abonnementet. Anbefaler alle å styre unna dette useriøse selskapet!
Hei, Takk for din henvendelse. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi sender ut nyhetsbrev og informasjon om alle våre endringer, så gjerne sende meg en mail til [email protected] hvis du ønsker at jeg skal se nærmere på saken din. Oppgi gjerne ditt telefonnummer, så kan ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Kun positive erfaringer. Topp kundeservice og gode priser.
Hei Wenche, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg er veldig fornøyd med dekning og kundeservicen jeg har fått hos Unifon.
Hei Charin, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Inngikk i mars 2019 en avtale for hele familien på 5, lite viste jeg at jeg hadde gjort en bedriftsavtale før jeg fikk den første fakturaen. Kan nevnes at bedriften het Phonect da avtalen ble inngått. Med en bindingstid på 24 måneder nærmet det seg til at jeg kunne bytte til annen mobilselskap. Ringte opp til flere ganger til kundeservice for å forsikre meg om at jeg ikke går i den felle å måtte betale bruddgebyr på 3000kr. Fikk opplyst at bindingstid gjelder tom. 02.05.21. Senest i dag får jeg en e-post om, nytt sjokk: "Dersom nummeret kobles ned eller utporteres innenfor bindingstiden, vil det medføre bruddgebyr på kr 3000 eks mva. Dersom nummeret kobles ned eller utporteres innenfor oppsigelsestiden, vil dere likevel måtte betale ut denne perioden." Dvs. 30.06.21. Denne informasjonen har jeg aldri blitt opplyst om da jeg har snakket med kundeservice. Prøvde å klage men makan til arrogante mennesker på Unifon kundeservice har jeg aldri opplevd. De sier at det står i vilkårene, men avtalen gjort med Phonect tilbake mars 2019 er linken til vilkårene utilgjengelig da hjemmesiden er lagt ned etter oppkjøp. Dermed kan jeg ikke bevise noe som helst. Unngå å gå i samme felle som meg, sjekk for aldele vilkårene og prisene på tjenestene. Meget uprofesjonelt selskap, hold dere langt unna. Min anbefaling
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak, men håper du fikk ordnet opp i saken du viser til. Ønsker du at jeg skal se på den, send en mail til [email protected]. Oppgi gjerne ditt telefonnummer, så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon