Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg var 5 dager forsinket med innbetaling 1 gang, og de krevde meg 520 kr i gebyr. Kundeservice har medarbeidere som er hyggelige nok, men de sier også at de bare forholder seg til regler. Håper at flere nå kan gå sammen og klage de inn til myndighetene, men folk orker vel ikke kampen (som meg selv) og betaler det de krever, Dette må være det verste selskapet jeg har vært bort i når det gjelder å svindle til seg penger på såkalt lovlig vis!
Hei Tove, Takk for din henvendelse. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Dette selskapet forsøker rett og slett å lure kundene! Har omtrent ikke fått en eneste faktura som har vært rett så lenge jeg har vært kunde. De forskuddsfakturerer omtrent 2 måneder og ved brudd så sender de ut bruddgebyr (ok i henhold til avtale), MEN de krediterer ikke automatisk for perioden de har forskuddsfakturert. De hevder dette ikke er å lure kunden. Så pass på - krev refusjon for forskuddsbetalt periode. Etter flere telefonsamtaler og mailer med kundesupport så venter jeg fortsatt på min kreditnota....
Hei Kai, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Har blitt dyrere og dyrere svarer ikke i tid på førespørsel dårlig kundeservice men veldig fort å sende inkassovarsel
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi kjenner oss ikke ikke igjen i din beskrivelse men det er trist at du opplever oss slik. Send meg en mail på [email protected] hvis det noe jeg kan hjelpe med! Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Ikke tegn bedriftsabonnement med dem. Man blir lurt i den avtalen. Du får 2 års bindingstid og må betale 3000 kr hvis du ikke ønsker å fortsette å ha dem. Når bindingstiden går ut så vil de i tillegg ha 3 måneders oppsigelsestid. Styr unna!
Hei, Vi leverer telefoniløsninger til bedrift og avgiften og oppsigelsestiden du viser til er standard hos de fleste operatører som leverer slike tjenester om ikke annet er avtalt ved signering av avtale. Jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Gebyr på kr 300.- om du betaler fakturaen litt for sent. De skriver at de svarer inne 24 timer. Det tar mer enn en uke! De opererer med 3 måneders oppsigelse.! Hold dere langt unna dette selkapet!
Hei, Vi leverer telefoniløsninger til bedrift og avgiften og oppsigelsestiden du viser til er standard hos de fleste operatører som leverer slike tjenester om ikke annet er avtalt ved signering av avtale. Forsinkelsesgebyr er normalt etter betalingspåminnelser. Vi har her lagt oss på det laveste nivået. Jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Unifon overtok oss som vært bedrifts kunde i mange år hos Nextgentel/Proximo/Bitpro. Viste seg at de ikke hadde klart å registrert korrekt kunde data, og derfor ikke sendte faktura til korrekt adresse, eller som EHF slik vi tidligere fikk faktura. Dette resulterte i at vi ikke mottok faktura før etter forfall. Da er det svært provoserende å få et forsinkelsesgebyr på kr 420,-. Stiller også spørsmålstegn mht til nivået på forsinkelsesgebyr, kan virke som dette benyttes som en del av inntektsgrunnlaget for Unifon. Responstiden på klage, er også uforholdsmessig lang hos Unifon, vi har kommunisert med Unifon i snart en måned ifm dette, men har fortsatt ikke fått kreditert feilmessig ilagt forsinkelsesgebyr. Håper Unifon tar dette til seg, og ser at de må forbedre sine rutiner og betingelse. Hvis ikke tror jeg vi må bytte leverandør.
Hei Stig, Vi leverer telefoniløsninger til bedrift og avgiftene du viser til er standard hos de fleste operatører som leverer slike tjenester om ikke annet er avtalt ved signering av avtale. Forsinkelsesgebyr er også normalt etter betalingspåminnelser. Vi har her lagt oss på det laveste nivået. Jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
De har fakturagebyr på 79kr! Hvis betaler fakturaen for sent er det gebyr 150kr Går man over dataen er pakkene svindyre eks.mva. Har opplevd flere ganger at datapakkene ikke blir aktivert når de skal, så man betaler blodpris per megabyte i strupet hastighet. Min forrige faktura endte på 2260,88 kr!!! Ellevillt og jeg sa opp umiddelbart. De kunne selvfølgelig ikke hjelpe meg her. Mente at aktivering av ekstra datapakker var forsinket og at mobilen må ha oppdatert seg over nattet. Synd for deg kjære kunde.
Hei Kim, Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon