Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selskapet vårt med over 100 ansatte byttet til Unifon for halvt år siden og har bare positive ting å si. Enkle, oversiktlige løsninger som gjør det enkelt å administrere egne abonnementer. Mere data, og rimeligere for selskapet var drivkraften, men på toppen fikk vi løsninger som var lettere å administrere. Prioritert support gjør at alle i selskapet får øyeblikkelig svar når de trenger å ta kontakt med Unifon noe som var en stor forbedring fra tidligere.
Hei Bård, Tusen takk for din gode tilbakemelding. For oss er det helt avgjørende å ha fornøyde kunder. Derfor at har vi satt oss som mål å bli best i klassen på kundeservice. Det varmer derfor ekstra godt når du er fornøyd med oss. Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Hilsen Emilie Unifon AS
Fungerer fint. Bra kundeservice. Fikk god hjelp. Tok litt tid før jeg fikk svar.
Hei Hans Thomas, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Dårlig app, mangler mulighet for å fordele data mellom brukere.Har hatt OneCall tidligere og der kunne man enkelt fordele data, samt se hva de ulike brukerne har igjen av tilgjengelig data. Manglende oppfølging vedr SIMkort
Hei Marianne, Det er leit å høre at du ikke er tilfreds med våre tjenester. Å fordele data mellom abonnementene er dessverre ikke noe vi tilbyr, da dette er mer normalt i privatmarkedet. Du kan derimot sjekke resterende data på brukerne på min.unifon.no, dersom du er kontaktpersonen for bedriften. Vedrørende SIM-kort så kjenner jeg ikke til din sak, men ønsker selvfølgelig å se nærmere på denne. Ta gjerne kontakt på 05015 så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Emilie Unifon AS
Oppfølging er bra mot kjedekontor Kan være tettere på våre medlemmer. Ikke bare ved signering. Har god dialog med Unifon.
Hei Jarle, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie, Unifon AS
Svindel, minst dobbel pris i forhold til avtale..og inkasso før eg får faktura. Ingen flere kommentarer.har aldri opplevd noe verre, det viser også på omtaler av firmaet, og at eg må skrive flere hundre tegn for å komme videre og når det er gjort forlanger dere sikkert enno flere for å unngå att min omtale ikkje skal vise.
Hei Henry, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Samme gode dekningen som hos Telenor og får rask hjelp av både kundeservice og vår kontaktperson på storkunde.
Hei Siw, Takk for fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Hilsen Emilie Unifon AS
Er veldig fornøyd med Unifon. Er spesielt fornøyd med sentralbordet på pcen og føler jeg har full oversikt og kontroll på alt som skjer i løpet av arbeidsdagen.. veldig fornøyd.
Hei Kay, Tusen takk for din tilbakemelding på våre produkter. Vårt Bedriftsnett er markedsledende og en komplett løsning for alle bedrifter. Vi er stolt av å kunne levere dette sammen med 100% Telenor-dekning. Hilsen Emilie Unifon AS