Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt problemer før mitt selskap ble oppkjøpt av Unifon. De sendte regninger til e-postadresser som ikke eksisterer. Så kommer regning i posten med forsinkelsesgebyr på 300 kr.+ 99 kr. i behandlingsgebyr. Bestiller du ekstra Gb.forsvinner det raskere en du kan blunke. Når du endelig har fått byttet leverandør,fortsetter regningene å strømme på . Har vært i kontakt med kundeservice flere ganger hvor de til slutt opplyser at jeg har 3 mnd. oppsigelsestid. Noe jeg aldri har vært klar over. Må sitte å betale regninger frem til November. Altså et selskap som jeg aldri har bedt om å være kunde hos. Som benytter en hver anledning til å finne på avgifter. Som sender regninger til og kontrakter til e-post adresser som ikke eksisterer. Kundeservice ikke eksisterende(gjør alt for lure kunden) Ligg langt unna!!!
Hei Even, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Styr unna dette firmaet. Har ein kundeservice og svartid som er noko av det verste eg har opplevd. Er også eksperter til å legge til gebyrer. Stiller ein spørsmål om faktura dukker det opp krav om forsinkelsesgebyr på 300kr eks mva før du får svar på spørsmålet ditt. Du får desverre aldri svar på spørsmål du stiller. Har purra x 3 no.
Hei Daniel. Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Unifon har en uetisk måte å behandle kundene sine på. Kunden blir aldri informert om alle kostnader og gebyrer. Tilbyr en rimelig pris i begynnelsen som stemmer overhodet ikke med virkeligheten. Kr. 990 i skjult gebyr for etablering av bedriftsnett. Dette er verken nevnt på nettsiden til Unifon eller i avtalen. Det står bare at bedriftsnettet koster kr. 39/mnd per bruker. Jeg som bedriftskunde ble rett og slett svindlet for kr. 990. Bindingstid på 24 mnd og bryddgebyr på 3000 per bruker blir man aldri informert om på forhånd. Oppsigelsestid på 3 mnd i tillegg til bindingstid. Frekke og uprofesjonelle "bedriftsrådgivere" som lyver bevisst til kundene. Elendig kundeservice. Tar minst 1 mnd for å få svar på en henvendelse. Så ringer de tilbake og sier at de tar ikke ansvar for at kunden har blitt feilinformert av "bedriftsrådgiveren" og at de bryr seg ikke om kunden er fornøyd. Store forsinkelser når det kommer til levering av sim-kort. I tillegg risikerer du, som betalende kunde, å bli kalt for "f***e og d***kjerring som lager unødvendig styr" hvis du forsøker å få en forklaring på hvorfor "bedriftsrådgiveren" har feilinformert deg og har tilbakeholdt viktig informasjon om pris, bindingstid og gebyrer. Dette er meget useriøst og respektløst.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Jeg var 5 dager forsinket med innbetaling 1 gang, og de krevde meg 520 kr i gebyr. Kundeservice har medarbeidere som er hyggelige nok, men de sier også at de bare forholder seg til regler. Håper at flere nå kan gå sammen og klage de inn til myndighetene, men folk orker vel ikke kampen (som meg selv) og betaler det de krever, Dette må være det verste selskapet jeg har vært bort i når det gjelder å svindle til seg penger på såkalt lovlig vis!
Hei Tove, Takk for din henvendelse. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Dette selskapet forsøker rett og slett å lure kundene! Har omtrent ikke fått en eneste faktura som har vært rett så lenge jeg har vært kunde. De forskuddsfakturerer omtrent 2 måneder og ved brudd så sender de ut bruddgebyr (ok i henhold til avtale), MEN de krediterer ikke automatisk for perioden de har forskuddsfakturert. De hevder dette ikke er å lure kunden. Så pass på - krev refusjon for forskuddsbetalt periode. Etter flere telefonsamtaler og mailer med kundesupport så venter jeg fortsatt på min kreditnota....
Hei Kai, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Har blitt dyrere og dyrere svarer ikke i tid på førespørsel dårlig kundeservice men veldig fort å sende inkassovarsel
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi kjenner oss ikke ikke igjen i din beskrivelse men det er trist at du opplever oss slik. Send meg en mail på [email protected] hvis det noe jeg kan hjelpe med! Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Ikke tegn bedriftsabonnement med dem. Man blir lurt i den avtalen. Du får 2 års bindingstid og må betale 3000 kr hvis du ikke ønsker å fortsette å ha dem. Når bindingstiden går ut så vil de i tillegg ha 3 måneders oppsigelsestid. Styr unna!
Hei, Vi leverer telefoniløsninger til bedrift og avgiften og oppsigelsestiden du viser til er standard hos de fleste operatører som leverer slike tjenester om ikke annet er avtalt ved signering av avtale. Jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon