Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Unifon sin kundebehandling er under enhver kritikk. Starter allerede med kontraktsinngåelse og alle lovnader blir tilsidesatt. Enkle endringer via kundesenter både Mail og telefon et vanskelig å få til. For ikke å nevne Svartid på Mail.
Hei Kennet, Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Da min mors telefon «gikk i svart»,ringte jeg Unifon.Der skulle en hyggelig dame sende henne ny telefon umiddelbart😃 Fantastisk service👏🏻 Anne J. S.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Selger gjorde meg ikke klar over at det var bedriftsavtale uten angrerett
Hei Håvar, Takk for din tilbakemelding. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg er utrolig misfornøyd med alt fra start til slutt i denne avtalen. For det første skjedde ikke overføringen på avtalt tidspunkt, og det tok ukesvis å få på plass en ny avtale om overføring - på toppen av alt satte de overføringsdatoen til en dato jeg eksplisitt hadde sagt at det ikke passet ettersom jeg var på en ukes fjelltur - likevel satte de det til en av disse dagene til tross for at jeg ga beskjed en ukes tid før. I tillegg har prisen vært mye høyere enn forespeilet med ekstra kostnader for faktura osv. I tillegg er det en bruddpris på 3000,- (selv om jeg fikk beskjed om at det ikke var bindingstid). Heldigvis kom Telia meg til unnsetning og hjalp meg. Kort oppsummert: Elendig kundeservice, og jeg føler meg svindlet. Skal aldri bruke unifon igjen, og skal sterkt fraråde alle jeg kjenner å bruke dem!
Hei Anne, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Styr langt unna denne svindelebedriften. De lyver og lover gull og grønne skoger for så å forsøke å svindle deg med alle mulige triks i boka. Jeg fikk bl.a. beskjed om at når min internett kvote var brukt opp ville hastigheten reduseres. Dette stemte forsåvidt, da jeg knapt kunne lese en mail etter oppbrukt kvote. Senere fikk jeg faktura på 990,- + MVA (selvfølgelig) for overforbruk av nett på 1,7 GB. Jeg opplyste også i samtale med selger sa at noe bindingstid kunne de bare glemme. Selger sa da at det var ingen problem for da fjernet han bare denne. Da fakturaen med de kreative påslagene ble mottatt klagde jeg først. Jeg mottok så flere purringer, hvorpå jeg truet med å anmelde selskapet for svindel. Deretter gikk det kun timer før telefonen ble avstengt. Jeg har nå mottatt et bruddgebyr pålydende kr. 3000,- pluss fakturagebyr på 99,- + MVA (selvsagt) P.S. Har til dags dato ikke betalt en eneste faktura fra dem og venter på et par veldig kalde vintre en viss plass før jeg skal vurdere det. Med mindre de mener seg så lovlydige at de har trua på å vinne i retten, vel å merke!
Hei William, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Politiet kommer etter dere. Til alle dere som er blitt svindlet, det er lagt en facebook gruppe hvor vi alle forteller vår forferdelig opplevelse hos Unifon. Vi skal f** stoppe dette selskapet. De ringte meg å sa at de ringte fra ice telefoni. Han deretter sa at han hadde et bedre avtalevilkår til bedrifter. A
Hei Maria, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Selger prater ikke sant. Det som blir formidlet stemmer ikke med virkeligheten. -GB blir ikke fordelt -Du må betale for overgang fra gammel mobil operatør. Selger prater i super fart så det er ikke mulig å få med seg hva avtalen inneholder. Det finnes mer seriøse aktører på markedet.
Hei Robert, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS