Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en manipulerende selger som ikke oppgir at det er snakk om et bedriftsabonnement, at priser er eks mva og at angrefristen ikke gjelder fordi det er avtale mellom bedrift og bedrift. Som enkeltpersonsforetak var jeg ikke klar over dette. Alt gikk unna i et forrykende tempo, og jeg måtte svare ja på stedet selv om jeg ønsket å tenke over det. Tok kontakt med Unifon via e-post noen timer etter at avtalen var inngått og beskrev det jeg hadde opplevd og at jeg ville si opp avtalen, men fikk til svar at jeg ikke hadde angrefrist fordi avtalen var inngått mellom bedrifter, selv om selger påpekte at avtalen var uten bindingstid! Når jeg senere mottok faktura er fakturagebyret for å motta faktura på e-post 99,-! Dette ble heller ikke oppgitt, og jeg føler meg rett og slett lurt. Har vente i 3 måneder på å komme meg ut, kommer aldri til å komme tilbake til denne leverandøren, og det burde ingen andre heller!
Hei Ida, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Når det kommer til fakturagebyret så er det helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unødvendig dyr mobiloperatør+lite hyggelig og treg service, anbefaler overhodet ikke
Hei Angelina, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Du må gjerne kontakte meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Ny kunde og første møte med kundeservice.. Tok sekunder før jeg fikk SVAR,. Kundeservice hadde løsninger og svar på alle mine spørsmål som ny kunde.. Enkelt.. Hilsen Telenor kunde i 40 år
Hei Kjell! Tusen takk for en så fin omtale! Dette var veldig hyggelig å lese 😊 For oss er det helt avgjørende å ha fornøyde kunder. Derfor at har vi satt oss som mål å bli best i klassen på kundeservice. Et av tiltakene er rask kundeservice – uten kø eller talemaskiner. Hos oss skal du får svar innen 30 sekunder på vår telefon 05015. Vi har også døgnåpen vakttelefon. Er du fornøyd så er vi fornøyd😊 Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har klaget på at ikke alle mine venner på tlf lista kommer i gjennom til meg. Det skjedde etter byttet abonang.
Hei Hans! Veldig godt å høre du er fornøyd med kundeservicen😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Skulle du fortsatt oppleve at problemet ditt ikke er løst enda så kan du alltids ta kontakt med meg personlig på [email protected]. Vi jobber jevnt og trutt med å gjøre forbedringer, og det er tilbakemeldinger som dette som hjelper oss på veien videre! Ønsker deg en fin uke videre😊 Hilsen Vilde Unifon AS
Ble oppringt av en svært pågående selger, som overholdet ikke lyttet til mine svar på hans spørsmål. Hadde han gjort det, ville han skjønt at jeg har mobiltelefon dekket av arbeidsgiver. Istedet snakket han fort og i ett kjør om at Unifon tilbød meg akkurat samme betingelser som jeg har nå (uten at han spurte om hva det var). Han avsluttet samtalen med å si at han hadde sendt meg en SMS som jeg skulle svare ja på, - som om vi hadde inngått en avtale. Dette er helt umoralsk adferd. For en uke siden skrev Unifon i tilbakemeldinger på tilsvarende omtaler på denne nettsiden at: "For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i.", og videre "Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig." Oppringningen jeg fikk i går tyder på at de interne tiltakene og innskjerpelsene ikke har hatt tilstrekkelig effekt... Fraråder dette selskapet på det sterkeste.
Hei Ellen, Først av alt så vil vi beklage på det sterkeste for at du hadde en sånn opplevelse med en av våre representanter. Det er absolutt ikke sånn vi ønsker å fremstå. Som du allerede har fått med deg så har vi dessverre hatt noen innleide selgere som ikke har opptrådt helt ryddig. Grunnet dette så har vi innført en rekke tiltak. Et av tiltakene vi nå har innført, er en såkalt «onboarding-samtale» med alle nye kunder vi får inn. Dette håper vi vil avdekke evt. misforståelser og er noe ganske nytt og unikt innen vår bransje. Det betyr at vi nå gjennomfører en oppfølgingssamtale med alle nye kunder. Både for ønske dem velkommen – men også for å verifisere at de er blitt kunder på vilkår de er innforstått med og som de forstår. Dersom noen opplever å ha misforstått, vil de gjennom denne samtalen få anledning til å terminere umiddelbart. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Dårlig kommunikasjon.. man får forskjellige informasjon hver gang fra selge til kunde service og føler at jeg blir lurt. Da jeg har gjentat flere gangen gjennom bestillingen at mobilen som skal være i butiken skal ha miste pakke. De har tegnet 12gb samme abonnement pakke samme som det telefon vi bruke mest . Tok kontakt etter vi oppdager den for endring og her vil de ikke hjelpe oss for å endre abonnementet. Vi går tom for data hele tiden mens vi bruke null data på den som ligger på butikken
Hei, Det er veldig beklagelig å høre om din opplevelse så langt med Unifon. Det er absolutt ikke sånn vi ønsker at det skal være å være kunde hos oss. Vi har blitt klar over at det har vært innleide selgere som har opptrådt uryddig når de har representert oss, og dette holder vi nå på å rydde opp i. Jeg kjenner dessverre ikke til saken din men hvis du tar kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg få tatt en titt på saken din. Med vennlig hilsen Vilde Unifon
Hjelpsom og hyggelig rådgiver som forsto mine spørsmål og vilje til å hjelpe.
Hei Atle! Tusen takk for super tilbakemelding 😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger, og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold! Ønsker deg en flott dag videre! Vennlig hilsen Vilde Unifon AS