Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av telefonselger som ikke godtok et nei, og som gjennomgående løy om masse ekstrakostnader. Han sa at det ikke ville bli fakturaavgift, og at det ikke ville bli noen heftelser som bedriftskunde kontra privatkunde eller annet sml. med mitt forrige privatabonnement. Så dukker det opp fakturaavgift, mvh og 3 mnd.s oppsigelsestid tross ingen bindingstid! Lang behandlingstid.
Hei Anne, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Hyggelig på telefon, men ingen bekreftelse på mail. Dårlig service og tilbakemelding.
Hei Bjørn, Det er beklagelig å høre at du ikke har fått tilbakemelding/bekreftelse som avtalt. Nå kjenner ikke jeg alle detaljene, men skulle du mangle en tilbakemelding eller bekreftelse så kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Jeg ble oppringt av en selger som sammenliknet Unifons tilbud med mitt eksisterende abonnement hos Ice, og han kunne tilby meg et billigere og like bra abonnement. Jeg fikk opplest avtalevilkårene og trykket JA på sms’en jeg måtte bekrefte. Når jeg så får lest kontrakten så stemmer ikke vilkårene med det jeg fikk opplest. Bl.a. at Unifons priser er UTEN moms, og at jeg dermed ender opp med et abonnement som er betraktelig dyrere enn det jeg hadde fra før! Og at jeg nå har fått 24 mnd bindingstid! Jeg ringer «vakttelefon» på kundeservice sporenstreks og sier at jeg ikke skal ha dette abonnementet, og han lover å prøve å ordne det. Jeg ringer opp igjen neste for å forsikre meg om at bytting av abonnement blir stoppa, og han lover å ordne opp. Jeg ringer opp igjen uka etter for å følge opp at det ikke er noen misforståelser her og blir lovet at dette skal ordnes. Likevel får jeg tilsendt nye SIMkort fra unifon. Alt var bare et spill for galleriet, og de satser på at jeg skal gi opp. Nå er advokatfirsikringen neste. STYR UNNA UNIFON!!!
Hei Kari, Først og fremst så er det veldig leit å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Det viser seg at dessverre så har enkelte innleide selgere brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Jeg ble oppringt av en selger fra Telenor som ville oppgradere abonnementet mitt med mer mobildata. Han sa aldri at han var fra unifon. Jeg sa at jeg var veldig fornøyd med Talkmore som jeg er kunde hos og det syntes han var hyggelig. Derfor ville han gi dette tilbudet for å holde på kundene lenger. Ingen ekstra kostnader og to års bindingstid. Jeg sa at jeg var skeptisk til bindingstid for det kunne komme bedre tilbud. Det skulle jeg ikke tenke på for andre operatører ville kjøpe bruddgebyret mitt. Han tilbød seg ikke å kjøpe mitt for han viste at jeg trodde han var Talkemore. Jeg spurte om prisen fremdeles var inklusiv moms og han bekreftet. Kontrakten var dyrere og uten moms og i et selskap som heter unifon og jeg får et bruddgebyr på 18000kr. Jeg har klaget for jeg er bevist villedet av selger Venter og ser hva unifon gjør.
Hei Eir, Først og fremst så er det veldig leit å høre om din opplevelse med Unifon så lang. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Jeg gjorde klart til selger for Unifon at jeg ønsket et mobilabonnement uten bindning. Det forsikrer selger at det er, og abonnementet heter dessuten "Bedrift 150GB-uten binding", men når jeg ønsker å gå ut av det så pålegger de deg en oppsigelsestid på 3 mnd eller å betale bruddgebyr! Med info om at alle abonnement har en "bindende oppsigelsestid" og at det er noe annet enn binding. Binding i 3 eller 24 måneder oppfattes ikke som et abonnement uten binding. Føler meg lurt inn i noe jeg gjorde klart at jeg ikke ønsket-Useriøst!!
Hei Kristina, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Flere skjulte kostnader og 3 måneders betalt oppsigelsestid i tillegg til bruddgebyr.
Hei Magnus, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Ble oppringt av en manipulerende selger som ikke oppgir at det er snakk om et bedriftsabonnement, at priser er eks mva og at angrefristen ikke gjelder fordi det er avtale mellom bedrift og bedrift. Som enkeltpersonsforetak var jeg ikke klar over dette. Alt gikk unna i et forrykende tempo, og jeg måtte svare ja på stedet selv om jeg ønsket å tenke over det. Tok kontakt med Unifon via e-post noen timer etter at avtalen var inngått og beskrev det jeg hadde opplevd og at jeg ville si opp avtalen, men fikk til svar at jeg ikke hadde angrefrist fordi avtalen var inngått mellom bedrifter, selv om selger påpekte at avtalen var uten bindingstid! Når jeg senere mottok faktura er fakturagebyret for å motta faktura på e-post 99,-! Dette ble heller ikke oppgitt, og jeg føler meg rett og slett lurt. Har vente i 3 måneder på å komme meg ut, kommer aldri til å komme tilbake til denne leverandøren, og det burde ingen andre heller!
Hei Ida, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Når det kommer til fakturagebyret så er det helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Vennlig hilsen Vilde Unifon AS