Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telefonen har god dekning også på sjøen..men tilgangen til nettbutikken treg
Hei Torgeir, Veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt! Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Vi jobber jevnt og trutt med å gjøre forbedringer, og skal gjør vårt beste for at tilgangen til nettbutikken også blir bedre! Ønsker deg en fin uke videre😊 Hilsen Vilde Unifon AS
Manipulerende telefonsalg som tilsynelatende legger opp til å overtale bruker og love gode betingelser, og deretter i raskest mulig tempo lese opp en bindende avtale som man skal bekrefte umiddelbart. Priser er eks MVA og de utnytter selvfølgelig at man som nyoppstartet enkeltmannsforetak foreløpig ikke har erfart at man ikke er dekket av kjøpsloven, altså ikke har noen angrefrist. Jeg forventet å bli en fornøyd kunde med rimeligere telefonabonnement, men føler meg først og fremst lurt… Konklusjon: Det koster dyrt å være naiv og godtroende!
Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Et av tiltakene vi nå har innført, er en såkalt «onboarding-samtale» med alle nye kunder vi får inn. Dette håper vi vil avdekke evt. misforståelser og er noe ganske nytt og unikt innen vår bransje. Det betyr at vi nå gjennomfører en oppfølgingssamtale med alle nye kunder. Både for ønske dem velkommen – men også for å verifisere at de er blitt kunder på vilkår de er innforstått med og som de forstår. Dersom noen opplever å ha misforstått, vil de gjennom denne samtalen få anledning til å terminere umiddelbart. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Halvparten i pris av Telenor og lik løsning. Bedre sentralbord og en meget dyktig/lyttende selger i møte. Også kjapp svartid i etterkant hos kundeservice og ryddig leveranse løp! Tommel opp👍🏻
Hei Lise, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS
Fantastiske priser og kundeservice som svarer kjapt :)
Hei Kristian, Det er utrolig gøy og hyggelig å høre at du er så fornøyd med både prisene våre og kundeservicen vår! 😊 Vi gjør vårt beste for å ha fornøyde kunder som deg, så ikke nøl med å ta kontakt igjen dersom det skulle være noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Ble oppringt av en veldig pågående selger. Han ga en innledende beskrivelse som fikk meg til å tro dette var et vanlig mobilabonnement uten bindingstid eller andre forpliktelser. Han maser på at jeg bare MÅ svare ja på SMS med en gang mens han satt der så han fikk godkjent orderen med en gang. Heldigvis trykker jeg først på lenken med vilkår og blir da rett og slett skremt over bindingtid først og fremst. Etter å ha sagt nei 6-7 ganger mens han fortsatte å presse på måtte jeg bare legge på selv om jeg forklarte han gjentatte ganger at jeg var fornøyd med min "dyre" avtale jeg hadde fra før av som totalkunde hos Telia. Den avtalen jeg hadde var bare dyr og dum og tjente ingen ting med å bli værende selv om jeg vet jeg ville tapt mine abonnements fordeler... Nei, blir jeg ringt opp en gang til blir det anmeldelse for plagsom atferd mot privatperson! VELDIG gla jeg takket nei så jeg ikke gikk på smellen ved å ikke engang ha angrefrist!!!
Hei Ole, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]
Rask kontakt med kundebehandler. Rask og god hjelp.
Hei Stein, Så bra at du fikk god og rask hjelp! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Ringte kundeservice med en forespørsel, opplevde at det var rask svartid, løste saken der og da. Hyggelig og imøtekommende på alle måter.
Hei Geir, Det er utrolig hyggelig å høre at du fikk så rask og god hjelp, og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS