Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hjelpsom, men kan kanskje ha raskere behandlingstid
Hei Espen, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen vi yter. Du som kunde skal aldri stå i kø når du ringer til oss. Vi har 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på e-post. Det er dumt at du har andre opplevelser. Dette tar vi til oss, med ønske om å forbedre kundeopplevelsen! Dersom du venter på svar på en henvendelse vil jeg gjerne at du kontakter meg direkte på [email protected], så skal jeg se nærmere på saken. Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk rask hjelp med problemet og nå fungerer mobilt data slik det skal for oss.
Hei Rune, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden!
Sømløs og meget vellykket portering av 100 + bedrifts mobil abonnementer, sentralbord , køer med mer.Godt gjenomført av Unifon . Anbefales
Hei Åsmund, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover!
Min hørselshemmede mor på 75 ble lurt inn på en bedriftsløsning av telefonselger på vegne av Unifon., fordi hun har ett gammelt org.nr. som ikke har vært i bruk på 25 år. Hun overtok driften av ett småbruk etter at min far døde. Skulle være et "godt tilbud, fordi hun hadde vært bonde". Når man la til mva og alle de forskjellige gebyrer og tillegg, ble det nye abbonementet vesentlig dyrere, og dårligere enn det hun hadde. Og det manglet alle de ekstra muligheter og tillegg som man nå tar for gitt ved ett privat-abbonement hos f.eks telenor og telia. F.eks backup av innstillinger, kontakter, bilder osv. I tillegg flyttet de abbonementet uten å ha sendt ut nytt sim-kort. Så min mor var dermed uten telefon i mange dager, inntil vi fikk byttet tilbake. Hun fikk også beskjed om at hun måtte betale bruddgebyr, og at det var bindingstid, først når vi skulle bytte tilbake. Etter noen litt krasse mailer slapp vi dette, men måtte betaler fastbeløp for 3 måneder fordi abbonementet var tatt i bruk (uten sim-kort???) Har i ettertid også fått høre at nøyaktig det samme hendte med en annen slektning. Også enke etter en småbruker. Har forstått på flere andre også at dette er noe de systematisk satser på, for å øke antall bedriftskunder, uten de muligheter og rettigheter man har som privatkunde.
Hei Per, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Avtalen var inngått basert på false opplysning cå kl 18:30 igår..Men når fakta var kjekket idag tidlig er avtalen kansellert i under 20 timer. Kunde burde beholde tlf nr sitt hos telenor og selskapet skal ikke belastes med avtalen. Avtalen var inngikk med rett til øyeblikklig oppsigelse hvis fakta var falsk.
Hei Marcia, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Vi er bedriftskunde hos Unifon. Har fått gode priser og er meget fornøyd med kundeservice. De svarer raskt og er løsningsorientert om vi etterspør ting som enda ikke er akitvert i deres løsning. Benytter Unifon Bedriftsnett til en enkel CAll-senter løsnig, og det fungerer utmerket
Hei Jørgen, Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med våre tjenester, og ikke minst våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å yte enestående service. Vi er stolte av å levere et egenutviklet bedriftsnettplattform, skreddersydd etter innspill fra markedet og våre kunder. Vi jobber løpende med utvikling av nye funksjoner og tjenester, og setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får. Hilsen Emilie Unifon AS
Vi har hatt Unifon i 2 år nå og vi er kjempe fornøyd. Fine priser, god service, telenor dekning og egen kontaktperson!
Hei Camilla, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på å ha deg som lojal kunde av Unifon, og ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS