Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er ny kunde nå etter å ha vært kunde for noen år siden og var egentlig fornøyd da, men ble lurt til å flytte.
Hei Asbjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. For oss er det helt avgjørende å ha fornøyde kunder, og det varmer at du kom tilbake til oss. Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk rask svar på telefon og tidelig forklaring om mine spørsmål. Veldig fornøyd!
Hei Salsacasino, Så fint å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, dette setter vi stor pris på! Vi jobber iherdig med å gi den beste kundeservicen på markedet, og blir veldig glad over å høre at vi lykkes med dette. Hilsen Emilie Unifon AS
Du vert lurt inn i noko, som ikkje stemmer.. ingenting er bra med dette selskapet
Hei Irene, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Hevder å gi de samme vilkår som Telenor, bortsett fra og nevne at hastigheten på data er fullstendig ubrukelig når mengde data er brukt opp Telenor ga iallfall nok hastighet til å lese avisa. Mye trøbbel med selve bytte også… I tillegg er de ekstra datapakkene svindyre. Styr unna.
Hei Øystein, Jeg hører at du ikke er tilfreds med våre tjenester. Ved oppbrukt inkludert data strupes abonnementet til 3Mbit/s, dette gjøres for at overforbruket ikke skal bli så høyt. I ditt tilfelle ville jeg anbefalt deg Data Refill, dette er en tjeneste som sørger for at du aldri går tom for data. Dette er også mer kostnadseffektivt enn å kjøpe datapakker. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 05015 for mer informasjon om Data Refill. Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av pågående selger som lovte at jeg ikke skulle betale noe for å bryte annen bindingstid. Fikk allikevel 3750 kr på regning for brutt binding. Sen saksbehandling. Har bare fått et saksnummer og ingen beskjed om når saken skal behandles. 99 kr for hver faktura på nett og 248 kr i tillegg om du betaler for sent. Ikke bra ifølge Forbrukertilsynet.
Hei Kari, Først av alt er det leit å høre at du ikke har fått et svar på henvendelsen din. Grunnet ferieavvikling er behandlingstiden noe lenger. Vedrørende fakturagebyr og forsinkelsesgebyr er dette standard praksis på bedriftsmarkedet. Du kan lese mer om våre priser på fakturagebyr ved å følge linken: https://www.unifon.no/generelle-priser/ Ta gjerne kontakt med oss på 05015 eller per e-post til [email protected] ved ytterligere spørsmål. Hilsen Emilie Unifon AS
Selskapet vårt med over 100 ansatte byttet til Unifon for halvt år siden og har bare positive ting å si. Enkle, oversiktlige løsninger som gjør det enkelt å administrere egne abonnementer. Mere data, og rimeligere for selskapet var drivkraften, men på toppen fikk vi løsninger som var lettere å administrere. Prioritert support gjør at alle i selskapet får øyeblikkelig svar når de trenger å ta kontakt med Unifon noe som var en stor forbedring fra tidligere.
Hei Bård, Tusen takk for din gode tilbakemelding. For oss er det helt avgjørende å ha fornøyde kunder. Derfor at har vi satt oss som mål å bli best i klassen på kundeservice. Det varmer derfor ekstra godt når du er fornøyd med oss. Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Hilsen Emilie Unifon AS
Fungerer fint. Bra kundeservice. Fikk god hjelp. Tok litt tid før jeg fikk svar.
Hei Hans Thomas, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS