Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De fakturerte av en eller annen grunn for 3 måneder første gange de fakturerte. Stusset litt på det. Betalte 3 dager etter betalingsfrist. I ny faktura nå, så fakturerer de 300kr i Forsinkelsesgebyr. Det er like mye som min månedlige faktura er på. Styr unna. Dette er deres konsept. Ikke støtt folk med dårlig hensikt. Jeg betaler ikke de 300,- Dette får der kreve inn gjennom forliksrådet, der de vil tape. Jeg bytter leverandør nå.
Hei Kristian, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Dyr automatisk overgang fra tidligere abonnement til Unifon. 1: 99 kr i fakturagebyr (noe som tidl gikk automatisk til betaling i nettbank) 2. 300 kr i forsinkelsesgebyr for å ha betalt den første regningen 7 dager etter forfall. Er det lovlig?? 3.18 dagers svartid fra henvendelse til svar 4. Ble lovet kredittnota på fakturagebyr, men fikk istedenfor 50 kr avslag på samtaler som aldri har funnet sted, og «gavepakke» med 300 kroner altså i forsinkelsesgebyr. Dette originale gebyret ble jeg aldri opplyst om av kundebehandler. Jeg kunne skrevet en lang lekse her, men orker ikke. Unifon er kanskje det mest useriøse og dårlige selskap jeg har vært borte i. Styr unna.
Hei Pål, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke alle detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Jeg hadde tidlige Telenor på telefonen som jeg så på som ett møst, da jeg har en jobb med mye logistikk mellom fjorder og fjell og noen ganger til sjøs. Jeg gikk der etter over til Unifon med litt skepsis da jeg har hørt att enkelte operatører ikke klarer å levere den Telenor-dekningen som de lover. Jeg merker i dag ingen forskjell mellom Telenor og Unifon på dekning og kan trykt anbefale Unifon videre da kostnadene er lave og du får god å stabil dekning.
Hei, Takk for din henvendelse. Vi setter pris på å høre at dere er fornøyde og vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunder videre også! Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Registrerer at de forhold som beskrives i et annet innlegg også gjelder vår overgang fra Bitpro til Unifon. Registrerer dårligere dekning og at samtaler blir brutt. Til tross for at datamengden aldri tidligere har blitt brukt opp etter 20 år hos nextgentel/proximo/bitpro får vi nå beskjed om overskridelse. Veldig mangelfull informasjon fra selskapet om rettigheter og plikter. Ingen avtale er inngått og når vi etter ett par mnd sier opp avtalen til fordel for Telenor kommer de med krav om 3mnd. oppsigelse pluss inneværende mnd. At de påstår å ha full telenordekning er også tvilsomt. Vi ringte Telenor og klaget på dekningen da kunne de på teknisk support etter guidet gjennomgang av telefonen forklare at en viktig funksjon for optimal dekning ikke var aktivert i abonnementet. Ros for at de svarer raskt på kundeservice, men løsningsorienterte er de ikke.
Hei Øivind, Takk for din henvendelse. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
En bedrift som med hensikt tilbakeholder informasjon om pris, tilleggsgebyr og bindingstid. Uryddige selgere/bedriftsrådgivere, frekke og uprofesjonelle, som gir uriktige opplysninger om pris og presser potensielle kunder til å signere avtalen. Store forsinkelser når det kommer til sim-kort leveringstid. Ekstremt høy bruddgebyr på kr 3000 pr bruker, etableringsgebyr på kr 990 man ikke blir informert om på forhånd. Lang saksbehandlingstid på klager og/eller andre henvendelser, får aldri svar. Anbefales ikke.
Hei, Takk for din henvendelse. Unifon er teleoperatør for bedrifter og handler i henhold til inngått avtale med alle våre kunder. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
3000kr for å bytte abonnement uten binding er svindel. Jeg fraråder å benytte dette selskapet på det sterkeste. Dette er en skjult kostnad du ikke får presentert ved inngåelse av avtalen. Ingen må under noen omstendighet stille seg bak denne formen for forretningsvirksomhet, telefoniløsningen og apper er også utdaterte, disse har ikke fungert på iphones av nyere dato uten omfattende support.
Hei Magnus, Unifon er teleoperatør for bedrifter og handler i henhold til inngått avtale med alle våre kunder. Bindingstid på bedriftsavtaler er normalt hos de fleste operatører som leverer telefoniløsninger. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Mvh Iselin/Unifon
Har overtatt fra bitpro tidligere nextgentel. Vi har fått mye dårligere dekning, mister ofte dekning under samtaler. De er kjempe dyre. Ene abonnementet vi har har ikke benyttet mere data enn tidligere, men etter at unifon overtok har data mengden de mener blir brukt 4 dobblet seg. Det samme gjør også prisene. Når du ringer kundeservice og nevner at det er dårlig service og at ting ikke stemmer, så blir de sure.
Hei Mayliss. Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon