Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er kjempe fornøyd med abonnement hos Unifon. Kommer ikke til å bytte operatør med det første.
Hei Hanne, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Dekker alle mine behov til en bra pris. Operatøren bruker Telenor. Det er bra for meg. God dekning.
Hei Astrid, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg er veldig fornøyd med Unifon! Fantastisk kundeservice! Unifon er enkelt og forholde seg til og ikke minst billig!! Jeg kommer aldri til å bytte
Hei Veronica, Takk for veldig hyggelig omtale! Vi setter pris på å høre at dere er fornøyde og vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunder videre også! Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Enkelt å bytte over til Unifon, de ordnet alt og nå fungerer abonnementet som det skal. God dekning og ingen problemer. Oversiktlig faktura.
Hei Marte, Vi setter stor pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Fornøyde kunder er viktig for oss! Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også! Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Har nå hatt Unifon en god stund. Alltid veldig behjelpelig hvis det har vært noe jeg er i tvil om, super kundeservice. Har heller aldri hatt så lave telefonregninger noen gang.
Hei Lars, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Det er bra det jeg opplever med UNIFON. Har enkelt forbruk av både telefon og data.
Hei Yngvar, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Eg vart oppringt og tilbydd billigare abonnement enn eg hadde. Det skulle berre knyttast til kona sitt enkeltmannsforetak. Då eg seinare skulle bytte pga misnøye med alle ekstrautgifter på abonnementet, oppdaga eg at det var 24 mnd binding og kr 3.000 pluss mva i bruddgebyr. Eg leverer klage til Brukerklagenemnda.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper du fikk ordnet opp i saken du viser til. Ønsker du at jeg skal se på den, send en mail til [email protected]. Oppgi gjerne ditt telefonnummer, så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon