Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke la deg lure! Omtales av selger som underavd. til Telenor, høyt fakturagebyr, høyt bruddgebyr

Omtale av  Eva

Ikke la deg lure! Omtales av selger at det er et selskap under Telenor Forhåndsbetaling! Høyt fakt. gebyr Høyt bruddgebyr - 3000 + mva! Lang bindingstid: 24 mnd! Sen tilbakemelding på mail Til tider lang ventetid på tlf Tilbakebetaling for bruddgebyr eks mva(!) fra annen operatør: kun etterskuddsvis, kr. 500/mnd inntil det er tilbakebetalt Gebyret kan ikke motregnes mot første faktura Jeg opplever at jeg har blitt lurt!

Svar fra Unifon
22.05.2023 12:11

Hei Eva, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig fornøyd med både dekning og pris

Omtale av  Jonas B

Mange som mener de blir svindlet av disse ser jeg det er jo bare viss vass sparer 12000kr iløpet a et år og har akuratt like god dekning som jeg hadde hos telenor itilegg har jeg en egen kundekontakt så veldig enkelt og stille spørsmål om det er nå

Svar fra Unifon
16.05.2023 09:10

Hei Jonas, Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Jeg vil bringe den hyggelige kommentaren din videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Hilsen Emilie Unifon AS

Kommunikasjon

Omtale av  Fredrik

Veldig fornøyd med kundekontakten jeg fikk med derpåfølgende kommunikasjon og informasjon. God oppfølging og forståelse for utfordringer og usikkerheter.

Svar fra Unifon
16.05.2023 09:05

Hei Fredrik, Tusen takk for super tilbakemelding! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Blitt veldig dyr etterhvert og krever 3 måneders oppsigelse. Styr unna.

Omtale av  Rune

Regningen er blitt dyrere og dyrere. I tillegg krever de tre måneders oppsigelse. Dette selv om jeg egentlig var kunde i Phonect som deretter ble overført til Unifon. Det er ikke inkludert fri tale i Europa så etter noen telefoner til Sverige fikk jeg en voldsom regning.

Svar fra Unifon
16.05.2023 09:02

Hei Rune, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Vi fikk god hjelp

Omtale av  Stein

Vi ble møtt med interesse for den utfordringen vi hadde og saken ble løst tilfredsstillende.

Svar fra Unifon
16.05.2023 09:01

Hei Stein, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ønsker deg en god dag. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke velg Unifon

Omtale av  Silje

Dette er svindel, de utgir seg for å komme fra andre leverandører. Oppgir ikke riktige priser og lurer spesielt eldre mennesker til å tegne 2 års kontrakt med dem, i tillegg til at de tar et gebyr for å komme ut av avtalen når man innser at man er blitt lurt. Dette var et sleipt upålitelig firma som det blei masse problemer med.

Svar fra Unifon
16.05.2023 08:59

Hei Silje, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Misligholdt forespeilet avtale

Omtale av  Jostein E

Det ringte en trivelig selger til meg og skulle selge meg et "godt" tilbud! Han la frem informasjon om abonnementet, og det var kun ved grundig utspørring at det fremkom informasjon om avgifter ved fakturagebyr, bruk av nettbank, ikke inkludert mms og mva. Jeg spurte tydelig om bruddgebyret fra min tidligere teleoperatør ville bli dekket av dem, de han svarte: ja vi dekker hele og det fulle beløpet inntill 3000+mva og du trenger ikke tenke på det. Da tenkte jeg at det var en grei avtale og gikk for den. Dette skulle jeg angre. Nå har jeg fått en regning fra min gamle teleoperatør på bruddgebyr på 3000+mva. Jeg sender først mail til Unifon, uten at de gidder å svare meg. Så ringer jeg til kunde service og legger frem saken. Da får jeg svar at de ikke har mulighet for å legge ut for bryddgebyret, men at de skal trekke dette beløpet fra mine fremtidige fakturaer. Så med andre ord: nå er jeg låst til unifon i 1 år frem til at de 3000kr+moms er trukket fra fakturaene. Jeg spurte han på kundeservice hva som ville skje om jeg trakk meg ut av avtalen igjen: da ville jeg få et nytt bruddgebyr og miste de 3000kr+moms som de skal legge ut for. Jeg syns dette er helt uakseptabelt og kjempe useriøst Jeg er også skuffet over dekningen og jeg opplever at mobildata går tregt. Jeg kan på ingen måte anbefale dette firmaet. Håper alle som blir oppringt fra unifon styrer unna. Jeg hadde heller betalt dobbelt så mye for en abonnement hos en annen teleoperatør!

Svar fra Unifon
16.05.2023 08:59

Hei Jostein, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR