Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Endelig en kundetelefon som svarte uten venting. Hyggelig kundebehandler også som gav meg den hjelpen jeg trengde. Jeg ringte på vegne av min mann som har tegnet abonnement.
Hei Bente, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Får god hjelp kva gong eg ringer kundesenteret og får snakke med Norsk talande kundebehandlere! tommel opp
Hei Bjarte, Det er utrolig hyggelig å høre du er fornøyd med hjelpen du får når du kontakter oss! Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Min mann har vært utsatt for en stygg ulykke og ligget på div intensiv avd og nå rehab. Det går litt på skeive i hjemmet og jeg glemte å betale mobilregninger. Han er avhengig av tlf som ble stengt. Regninger ble betalt. Rask og hyggelig behandling og tlf åpnet igjen. Superrask service !! Takk !!!
Hei Lise, Tusen takk for at du tok kontakt med vår support, slik at vi fikk rettet opp i dette. Det er godt å høre at saken løste seg på en god måte. Hilsen Emilie Unifon AS
Rask, god og hyggelig service.løste problemet med manglende innlogging
Hei Roald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det er godt å høre at du fikk en god opplevelse ved å kontakte vårt kundesenter, og jeg lover å bringe kommentaren din videre. Hilsen Emilie Unifon AS
Særdeles god og rask kundehåndtering som dekket mitt behov.
Hei Oda, Takk for hyggelige ord! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Endrer på avtalen etter at den er inngått. Presenterer en billig avtale som viser seg å være veldig dyr, da det ligger mange avgifter de ikke hadde oppgitt da avtalen ble inngått. Svarer ikke fra kundeservice da man tar kontakt. Da jeg etter mange forsøk fikk kontakt med kundeservice, ble jeg mottatt med uhøflige svar og hersketeknikker.
Hei Jorge-Marius, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk en god beskrivelse av fremgangsmåten, for å oppdatere SIM kortet til et datakort i ruter.
Hei Tormod, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS