Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Eg vart oppringt og tilbydd billigare abonnement enn eg hadde. Det skulle berre knyttast til kona sitt enkeltmannsforetak. Då eg seinare skulle bytte pga misnøye med alle ekstrautgifter på abonnementet, oppdaga eg at det var 24 mnd binding og kr 3.000 pluss mva i bruddgebyr. Eg leverer klage til Brukerklagenemnda.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper du fikk ordnet opp i saken du viser til. Ønsker du at jeg skal se på den, send en mail til [email protected]. Oppgi gjerne ditt telefonnummer, så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Jeg er veldig fornøyd og vil absolutt anbefale Unifon! Kundeservicen er hjelpsom, dekningen er suveren og prisen er topp - veldig god verdi for pengene!
Hei Marianne, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Setter pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Jeg har opplevd Unifon som veldig stabilt, de har en rimelig pris og tilgjengelige kundebehandlere om det skulle være noe. Fantastisk service! Jeg er strålende fornøyd:)
Hei Camilla, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Fornøyde kunder er viktig for oss! Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Ikke hatt noe problemer, og ting fungerer som det skal i forhold til abonnement og avtale👌
Hei Kevin, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Suveren kundebehandling, fikk svar på alle spørsmålene mine og riktig oppfølging! Tommel opp!
Hei Benjamin, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale. Fornøyde kunder er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Topp dekning, veldig billig og kundeservice svarer super raskt!
Hei Andreas, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde som kunder, det er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kjøpte abonnement uten binding hos Unifon for noen måneder siden. Så endres vilkårene og nye gebyrer innføres uten at dette forhåndsvarsles. Umulig å føre en fornuftig samtale med kundeservice om forholdene. Forsøk på korrespondanse blir trenert og parert i en uendelig sirkeldiskusjon og uten at selskapet kan fremlegge dokumentasjon på at vi er varslet om endringene. Har sagt opp abonnementet. Anbefaler alle å styre unna dette useriøse selskapet!
Hei, Takk for din henvendelse. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi sender ut nyhetsbrev og informasjon om alle våre endringer, så gjerne sende meg en mail til [email protected] hvis du ønsker at jeg skal se nærmere på saken din. Oppgi gjerne ditt telefonnummer, så kan ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon