Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig greit og god opplevelse ved min henvendelse om faktura.
Hei Magne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gjør meg glad å høre at du er fornøyd kunde av Unifon. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS
Med et fakturagebyr på 79 kroner, som det ikke ble opplyst noe om, og som ikke benyttes av noen andre av våre leverandører, er i praksis det vi skulle tjene på å skifte leverandør, spist opp. I den tiden vi fikk fakturaer på papir, betalte vi 40-50 kroner. Ved overgangen til e-fakturaer sparte vi disse pengene. Det er ikke aktuelt å betale gebyr for e-faktura. Ikke å opplyse at det tilkommer et stort gebyr på hver faktura, har selskapet opptrådt uredelig. Dette er i mitt hode å lure folk. Vi kommer til å finne en annen leverandør og snakke ned selskapet ved hver anledning som bys. Jeg var dum nok til å inngå en avtale for mitt private ENK. Her ble det ikke sagt at det tilkom mva og fakturagebyr. Jeg har ikke momsregime på mitt lille firma. Samlet ble tilbudet dårligere enn det jeg hadde. Jeg er lurt, svindlet. Selgere er pålagt en viss opplysningsplikt. Alf K. I, daglig leder
Hei Alf, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg fikk ikke sim kortet i tide, og var uten telefon og sms en periode. Da guidet de meg gjennom E-sim. Det var veldig bra synes jeg. Tommel opp.
Hei Trine, Takk for god tilbakemelding. Det gleder meg å høre at du fikk den hjelpen du etterspurte. Jeg vil videreformidle din tilbakemelding til leder for Kundeservice. Hilsen Emilie Unifon AS
Igår ble jeg oppringt av en selger fra unifon. Veldig aggressiv i sit innsalg og hørte konsekvent ikke på hva jeg ønsket. Lovte meg bedre pris men var jo dyrere når jeg leste sms etterpå, som han og en selger, var veldig pågående på at jeg skulle svare ok på. Dette er første gang en selger er såå useriøs og villedende at jeg ønsker å advare. Unifon må man bare holde seg unna. De snakker til deg uten å nevne at de tilbyr bedriftabb, i mitt tilfelle til et firma jeg ikke har lenger.
Hei Lars, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ingen ting negativt å si. Fantastisk kundeservice, raske til å svare på Mail og telefon(bedrifts abb) Slår Telia og Telenor langt ned i støvlene!
Hei Vidar, Tusen takk for den utrolig hyggelige tilbakemeldingen! Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice. Våre kundeservicemedarbeidere gjør alltid sitt beste for å yte enestående service. Dette er vi stolte av. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg ble lurt inn som kunde fra en av de nevnte telefonselgerne som Unifon nå skal ha brutt samarbeidet med. Unifon innrømte at de hadde slike medarbeidere og lovte å rydde opp og kreditere utsendte fakturert beløp fra porteringsdato. Dette har jeg skriftlig bekreftelse på, men de overholder ikke avtale. Kjeltringer!!!
Hei Karl, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Hjelpsom, men kan kanskje ha raskere behandlingstid
Hei Espen, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen vi yter. Du som kunde skal aldri stå i kø når du ringer til oss. Vi har 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på e-post. Det er dumt at du har andre opplevelser. Dette tar vi til oss, med ønske om å forbedre kundeopplevelsen! Dersom du venter på svar på en henvendelse vil jeg gjerne at du kontakter meg direkte på [email protected], så skal jeg se nærmere på saken. Hilsen Emilie Unifon AS