Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Særdeles god og rask kundehåndtering som dekket mitt behov.
Hei Oda, Takk for hyggelige ord! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Endrer på avtalen etter at den er inngått. Presenterer en billig avtale som viser seg å være veldig dyr, da det ligger mange avgifter de ikke hadde oppgitt da avtalen ble inngått. Svarer ikke fra kundeservice da man tar kontakt. Da jeg etter mange forsøk fikk kontakt med kundeservice, ble jeg mottatt med uhøflige svar og hersketeknikker.
Hei Jorge-Marius, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk en god beskrivelse av fremgangsmåten, for å oppdatere SIM kortet til et datakort i ruter.
Hei Tormod, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Unifon sin kundebehandling er under enhver kritikk. Starter allerede med kontraktsinngåelse og alle lovnader blir tilsidesatt. Enkle endringer via kundesenter både Mail og telefon et vanskelig å få til. For ikke å nevne Svartid på Mail.
Hei Kennet, Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Da min mors telefon «gikk i svart»,ringte jeg Unifon.Der skulle en hyggelig dame sende henne ny telefon umiddelbart😃 Fantastisk service👏🏻 Anne J. S.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Selger gjorde meg ikke klar over at det var bedriftsavtale uten angrerett
Hei Håvar, Takk for din tilbakemelding. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg er utrolig misfornøyd med alt fra start til slutt i denne avtalen. For det første skjedde ikke overføringen på avtalt tidspunkt, og det tok ukesvis å få på plass en ny avtale om overføring - på toppen av alt satte de overføringsdatoen til en dato jeg eksplisitt hadde sagt at det ikke passet ettersom jeg var på en ukes fjelltur - likevel satte de det til en av disse dagene til tross for at jeg ga beskjed en ukes tid før. I tillegg har prisen vært mye høyere enn forespeilet med ekstra kostnader for faktura osv. I tillegg er det en bruddpris på 3000,- (selv om jeg fikk beskjed om at det ikke var bindingstid). Heldigvis kom Telia meg til unnsetning og hjalp meg. Kort oppsummert: Elendig kundeservice, og jeg føler meg svindlet. Skal aldri bruke unifon igjen, og skal sterkt fraråde alle jeg kjenner å bruke dem!
Hei Anne, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS