Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kun positive erfaringer. Topp kundeservice og gode priser.
Hei Wenche, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg er veldig fornøyd med dekning og kundeservicen jeg har fått hos Unifon.
Hei Charin, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Inngikk i mars 2019 en avtale for hele familien på 5, lite viste jeg at jeg hadde gjort en bedriftsavtale før jeg fikk den første fakturaen. Kan nevnes at bedriften het Phonect da avtalen ble inngått. Med en bindingstid på 24 måneder nærmet det seg til at jeg kunne bytte til annen mobilselskap. Ringte opp til flere ganger til kundeservice for å forsikre meg om at jeg ikke går i den felle å måtte betale bruddgebyr på 3000kr. Fikk opplyst at bindingstid gjelder tom. 02.05.21. Senest i dag får jeg en e-post om, nytt sjokk: "Dersom nummeret kobles ned eller utporteres innenfor bindingstiden, vil det medføre bruddgebyr på kr 3000 eks mva. Dersom nummeret kobles ned eller utporteres innenfor oppsigelsestiden, vil dere likevel måtte betale ut denne perioden." Dvs. 30.06.21. Denne informasjonen har jeg aldri blitt opplyst om da jeg har snakket med kundeservice. Prøvde å klage men makan til arrogante mennesker på Unifon kundeservice har jeg aldri opplevd. De sier at det står i vilkårene, men avtalen gjort med Phonect tilbake mars 2019 er linken til vilkårene utilgjengelig da hjemmesiden er lagt ned etter oppkjøp. Dermed kan jeg ikke bevise noe som helst. Unngå å gå i samme felle som meg, sjekk for aldele vilkårene og prisene på tjenestene. Meget uprofesjonelt selskap, hold dere langt unna. Min anbefaling
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak, men håper du fikk ordnet opp i saken du viser til. Ønsker du at jeg skal se på den, send en mail til [email protected]. Oppgi gjerne ditt telefonnummer, så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Prøver å "lure" kundene med plutselig å øke prisene med tusenvis av kroner i året, men holder seg til at det er innenfor DERES vilkår, uavhengig av hva som er forankret i kjøpsloven. Har ingen på kundeservice som kan annet enn å svare telefonen, det er heller ikke mulig å få noen ansvarlige til å ringe tilbake, selv om de lover dette gang på gang. Selgerne lover ting som de ikke holder i etterkant, at man har det skriftlig fra selger hjelper ikke. De forskuddsfakturerer mange måneder frem, så man får i praksis MYE lenger oppsigelse enn man tror. Nekter å rette seg etter lovverk, lever i sin egne lille verden der man kan gjøre som man vil. Styr for all del unna dette selskapet. Det skal sies at vi ikke hadde noe problemer med de da de het Phonect, selv om vi har sett mange andre som har hatt problemer. Men etter de ble Unifon har de mistet all kontroll.
Hei Øystein, Takk for din tilbakemelding. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Kjenner ikke detaljene i din sak men vi forholder oss til avtalte priser. Unifon leverer bedriftsabonnement og bindingstid og oppsigelsestid er standard hos flere leverandører. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi kan gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig pågående selger som jeg i ettertid ser har gitt mange feil opplysninger. Jeg sendte umiddelbart inn klage på dette til Unifon, og venter på at de skal svare.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper du fikk ordnet opp i saken du viser til. Ønsker du at jeg skal se på den, send en mail til [email protected]. Oppgi gjerne ditt telefonnummer, så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon unnlater å fortelle om hårreisende gebyrer ved bytte av leverandør og har en helt fraværende interesse av å kommunisere konstruktivt. Mitt beste tips er å aldri inngå avtale med dem
Hei Benedicte, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du opplever det slik og at du referer til lite konstruktive svar. Jeg kjenner ikke detaljene i akkurat din sak men vil gjerne se nærmere på den. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, det gjør vi også til kommunikasjonen mellom kunder og de ansatte på kundeservice. Fakturagebyr, bindingstid og bruddgebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Send meg gjerne en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Dette er et reinspikka svidelforetak alle må holde seg unna ! De sender ut avtale som viser at det ikke er bindingstid, men opplyser ikke om at det er 3 mnd oppsigelsetid på alle abbonement ! I tillegg tar de fakturagebyr selv om man har efakura/epost faktura. Disse opplysningene må må lete etter på sidene deres for å finne, ingenting står opplyst i avtale man signererer. Dette er den mest useriøse aktøren i mobilbransjen jeg har vært borti. Hold dere langt unna !
Hei Ove, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Om du ønsker ser jeg gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon