Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Spurte om hjelp, fikk hjelp. Det gikk smertefritt for seg.
Hei Severin, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Elendig kundeservice både skriftlig og muntlig da de lover å rette opp feil i feks faktura men de gjennomfører det ikke.
Hei Gry, Først og fremst så vil jeg beklage for opplevelsen din så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Skulle du fortsatt oppleve at det du trengte hjelp til ikke ble tatt hånd om så kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
God samtale men elendig da det ikke er automatisk å bytte abonnement på nett eller app. Dette er veldig enkelt på Talkmore. Må bytte over til de om ikke dette snarlig endrer seg.
Hei Jarle, Takk for tilbakemeldingen din! Vi prøver alltid å forbedre oss så vi setter pris på alle tilbakemeldingene vi får når det kommer til app/abonnement. Per dags dato så skal det gå an å endre abonnement dersom man logger seg inn på nettsiden vår. Hvis ikke så kan du også sende oss en e-post så får vi endret det for deg. Hilsen Vilde Unifon AS
Ble oppringt av telefonselger som ikke godtok et nei, og som gjennomgående løy om masse ekstrakostnader. Han sa at det ikke ville bli fakturaavgift, og at det ikke ville bli noen heftelser som bedriftskunde kontra privatkunde eller annet sml. med mitt forrige privatabonnement. Så dukker det opp fakturaavgift, mvh og 3 mnd.s oppsigelsestid tross ingen bindingstid! Lang behandlingstid.
Hei Anne, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Hyggelig på telefon, men ingen bekreftelse på mail. Dårlig service og tilbakemelding.
Hei Bjørn, Det er beklagelig å høre at du ikke har fått tilbakemelding/bekreftelse som avtalt. Nå kjenner ikke jeg alle detaljene, men skulle du mangle en tilbakemelding eller bekreftelse så kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Jeg ble oppringt av en selger som sammenliknet Unifons tilbud med mitt eksisterende abonnement hos Ice, og han kunne tilby meg et billigere og like bra abonnement. Jeg fikk opplest avtalevilkårene og trykket JA på sms’en jeg måtte bekrefte. Når jeg så får lest kontrakten så stemmer ikke vilkårene med det jeg fikk opplest. Bl.a. at Unifons priser er UTEN moms, og at jeg dermed ender opp med et abonnement som er betraktelig dyrere enn det jeg hadde fra før! Og at jeg nå har fått 24 mnd bindingstid! Jeg ringer «vakttelefon» på kundeservice sporenstreks og sier at jeg ikke skal ha dette abonnementet, og han lover å prøve å ordne det. Jeg ringer opp igjen neste for å forsikre meg om at bytting av abonnement blir stoppa, og han lover å ordne opp. Jeg ringer opp igjen uka etter for å følge opp at det ikke er noen misforståelser her og blir lovet at dette skal ordnes. Likevel får jeg tilsendt nye SIMkort fra unifon. Alt var bare et spill for galleriet, og de satser på at jeg skal gi opp. Nå er advokatfirsikringen neste. STYR UNNA UNIFON!!!
Hei Kari, Først og fremst så er det veldig leit å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Det viser seg at dessverre så har enkelte innleide selgere brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Jeg ble oppringt av en selger fra Telenor som ville oppgradere abonnementet mitt med mer mobildata. Han sa aldri at han var fra unifon. Jeg sa at jeg var veldig fornøyd med Talkmore som jeg er kunde hos og det syntes han var hyggelig. Derfor ville han gi dette tilbudet for å holde på kundene lenger. Ingen ekstra kostnader og to års bindingstid. Jeg sa at jeg var skeptisk til bindingstid for det kunne komme bedre tilbud. Det skulle jeg ikke tenke på for andre operatører ville kjøpe bruddgebyret mitt. Han tilbød seg ikke å kjøpe mitt for han viste at jeg trodde han var Talkemore. Jeg spurte om prisen fremdeles var inklusiv moms og han bekreftet. Kontrakten var dyrere og uten moms og i et selskap som heter unifon og jeg får et bruddgebyr på 18000kr. Jeg har klaget for jeg er bevist villedet av selger Venter og ser hva unifon gjør.
Hei Eir, Først og fremst så er det veldig leit å høre om din opplevelse med Unifon så lang. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS