Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Grei leverandør!

Omtale av  Per

Grei nok leverandør - når en kommuniserte med dem. Men forbigått av bedre tilbud nå. Og en uskikk å kreve inn fastavgift for 2 måneder etter overgang til annen leverandør. Men fikk til slutt tilbakebetalt, men tapte tid og gebyrer på dem.

Svar fra Unifon
24.05.2023 14:51

Hei Per, Takk for tilbakemeldingen din, den er viktig for oss. Så bra at du tok kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kunne ordne opp i saken din. Mvh Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mest otrevliga samtal på länge

Omtale av  Simen

Blev uppringd av en kvinna som sökte förra ägaren till mitt nummer. Jag meddelade detta, men då ville hon i stället sälja till mig. Jag sa att det inte var aktuellt men hon bara fortsatte snacka utan att lyssna och när jag för femte gången sa att det inte är aktuellt så la hon på rätt i örat på mig. USCH för en oseriös firma.

Svar fra Unifon
22.05.2023 15:33

Hei Simen, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Så langt en god start 😃

Omtale av  Svein T. L

Rask tilbakemelding selv om det var 4 forran meg i kø 😃 Om mulig flere kundebehandlere i jobb ville dette gått litt raskere. 👌😃

Svar fra Unifon
31.05.2023 12:54

Hei Svein, Takk for god tilbakemelding. Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

En god start på dagen

Omtale av  Petter

Deres kollegaer svarte meg på telefon lynraskt, smilende og ga meg en flott start på dagen. Alt jeg trengte var puk kode til en låst telefon, og dette hjalp meg med både raskt og effektivt

Svar fra Unifon
22.05.2023 15:29

Hei Petter, Tusen takk for super tilbakemelding! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Forferdelige selgere

Omtale av  Knut

Selgerne herfra eier virkelig ikke folkeskikk; de er pushy, tar ikke et nei for et nei og legger bare på når de endelig innser nederlaget. Jeg skjønner ikke at dette kan lønne seg, hverken økonomisk eller mht. omdømme, men de vet vel best selv. Å få meg som kunde kan de i alle fall se langt etter.

Svar fra Unifon
22.05.2023 12:22

Hei Knut, Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

service

Omtale av  Leif R. O

ringe til unofon og fortalte om lite data og familje oversikt fikk full oversikt over mine abonemang og i tillegg så fikk eg ett bra tilbud till ungdommen som bruker masse data så tusen takk for god service

Svar fra Unifon
22.05.2023 12:19

Hei Leif, Takk for fin tilbakemelding! Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice. Våre kundeservicemedarbeidere gjør alltid sitt beste for å yte enestående service. Dette er vi stolte av. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS

Useriøse tullinger

Omtale av  Viggo S. K

Jeg ble oppringt av en i utgangspunktet hyggelig fyr som kom med et så bra tilbud at jeg straks ble skeptisk. Jeg ga klar beskjed at jeg ikke kjøper slike tjenester over telefon og sa han kunne ringe igjen over helgen slik at jeg fikk sjekket hva dette var for et selskap. Så... over helgen ringte vedkommende, men jeg hadde bestemt meg for å ikke ha noe med dem å gjøre og tok ikke telefonen. Da kom det straks en sms med beskjed om å svare ja... altså signere avtalen som jeg ikke hadde bestilt. Dette var nærmest i befalings form og litt sjokkerende Men... denne meldingen var jo ikke fra Telenordekningen slik han påstod noen dager tidligere, men fra Unifon som jeg aldri har hørt om. Det siste døgnet har de ringt meg 5 ganger uten at jeg har tatt den. Så idag ringte de fra et annet nr for å lure meg til å svare. ADVARSEL... HOLD DERE LANGT UNNA DISSE KJELTRINGENE

Svar fra Unifon
22.05.2023 12:11

Hei Viggo, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR