Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rett og slett svindel

Omtale av  Jorge-Marius E

Endrer på avtalen etter at den er inngått. Presenterer en billig avtale som viser seg å være veldig dyr, da det ligger mange avgifter de ikke hadde oppgitt da avtalen ble inngått. Svarer ikke fra kundeservice da man tar kontakt. Da jeg etter mange forsøk fikk kontakt med kundeservice, ble jeg mottatt med uhøflige svar og hersketeknikker.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:20

Hei Jorge-Marius, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skifte SIM- kort Trådløs ruter

Omtale av  Tormod W

Fikk en god beskrivelse av fremgangsmåten, for å oppdatere SIM kortet til et datakort i ruter.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:18

Hei Tormod, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

Stor mangel på kundebehandling

Omtale av  Kennet T

Unifon sin kundebehandling er under enhver kritikk. Starter allerede med kontraktsinngåelse og alle lovnader blir tilsidesatt. Enkle endringer via kundesenter både Mail og telefon et vanskelig å få til. For ikke å nevne Svartid på Mail.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:16

Hei Kennet, Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Enestående service fra hyggelig ansatt!

Omtale av  Anne J. S

Da min mors telefon «gikk i svart»,ringte jeg Unifon.Der skulle en hyggelig dame sende henne ny telefon umiddelbart😃 Fantastisk service👏🏻 Anne J. S.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:15

Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

Dårlig kommunikasjon fra selger

Omtale av  Håvar O

Selger gjorde meg ikke klar over at det var bedriftsavtale uten angrerett

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:14

Hei Håvar, Takk for din tilbakemelding. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ekstremt dårlig kundeservice, lureri

Omtale av  Anne

Jeg er utrolig misfornøyd med alt fra start til slutt i denne avtalen. For det første skjedde ikke overføringen på avtalt tidspunkt, og det tok ukesvis å få på plass en ny avtale om overføring - på toppen av alt satte de overføringsdatoen til en dato jeg eksplisitt hadde sagt at det ikke passet ettersom jeg var på en ukes fjelltur - likevel satte de det til en av disse dagene til tross for at jeg ga beskjed en ukes tid før. I tillegg har prisen vært mye høyere enn forespeilet med ekstra kostnader for faktura osv. I tillegg er det en bruddpris på 3000,- (selv om jeg fikk beskjed om at det ikke var bindingstid). Heldigvis kom Telia meg til unnsetning og hjalp meg. Kort oppsummert: Elendig kundeservice, og jeg føler meg svindlet. Skal aldri bruke unifon igjen, og skal sterkt fraråde alle jeg kjenner å bruke dem!

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:13

Hei Anne, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Designet på smutthull i lovverket

Omtale av  William H

Styr langt unna denne svindelebedriften. De lyver og lover gull og grønne skoger for så å forsøke å svindle deg med alle mulige triks i boka. Jeg fikk bl.a. beskjed om at når min internett kvote var brukt opp ville hastigheten reduseres. Dette stemte forsåvidt, da jeg knapt kunne lese en mail etter oppbrukt kvote. Senere fikk jeg faktura på 990,- + MVA (selvfølgelig) for overforbruk av nett på 1,7 GB. Jeg opplyste også i samtale med selger sa at noe bindingstid kunne de bare glemme. Selger sa da at det var ingen problem for da fjernet han bare denne. Da fakturaen med de kreative påslagene ble mottatt klagde jeg først. Jeg mottok så flere purringer, hvorpå jeg truet med å anmelde selskapet for svindel. Deretter gikk det kun timer før telefonen ble avstengt. Jeg har nå mottatt et bruddgebyr pålydende kr. 3000,- pluss fakturagebyr på 99,- + MVA (selvsagt) P.S. Har til dags dato ikke betalt en eneste faktura fra dem og venter på et par veldig kalde vintre en viss plass før jeg skal vurdere det. Med mindre de mener seg så lovlydige at de har trua på å vinne i retten, vel å merke!

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:12

Hei William, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR