Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lurer eldre folk inn i bedriftsløsninger uten å forklare hva det innebærer.

Omtale av  Per B

Min hørselshemmede mor på 75 ble lurt inn på en bedriftsløsning av telefonselger på vegne av Unifon., fordi hun har ett gammelt org.nr. som ikke har vært i bruk på 25 år. Hun overtok driften av ett småbruk etter at min far døde. Skulle være et "godt tilbud, fordi hun hadde vært bonde". Når man la til mva og alle de forskjellige gebyrer og tillegg, ble det nye abbonementet vesentlig dyrere, og dårligere enn det hun hadde. Og det manglet alle de ekstra muligheter og tillegg som man nå tar for gitt ved ett privat-abbonement hos f.eks telenor og telia. F.eks backup av innstillinger, kontakter, bilder osv. I tillegg flyttet de abbonementet uten å ha sendt ut nytt sim-kort. Så min mor var dermed uten telefon i mange dager, inntil vi fikk byttet tilbake. Hun fikk også beskjed om at hun måtte betale bruddgebyr, og at det var bindingstid, først når vi skulle bytte tilbake. Etter noen litt krasse mailer slapp vi dette, men måtte betaler fastbeløp for 3 måneder fordi abbonementet var tatt i bruk (uten sim-kort???) Har i ettertid også fått høre at nøyaktig det samme hendte med en annen slektning. Også enke etter en småbruker. Har forstått på flere andre også at dette er noe de systematisk satser på, for å øke antall bedriftskunder, uten de muligheter og rettigheter man har som privatkunde.

Svar fra Unifon
03.05.2023 11:50

Hei Per, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kansellerer unifon pro 2 og unifon pro xxl gb avtale

Omtale av  Marcia D. H. K

Avtalen var inngått basert på false opplysning cå kl 18:30 igår..Men når fakta var kjekket idag tidlig er avtalen kansellert i under 20 timer. Kunde burde beholde tlf nr sitt hos telenor og selskapet skal ikke belastes med avtalen. Avtalen var inngikk med rett til øyeblikklig oppsigelse hvis fakta var falsk.

Svar fra Unifon
03.05.2023 11:50

Hei Marcia, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Meget fornøyd

Omtale av  Jørgen

Vi er bedriftskunde hos Unifon. Har fått gode priser og er meget fornøyd med kundeservice. De svarer raskt og er løsningsorientert om vi etterspør ting som enda ikke er akitvert i deres løsning. Benytter Unifon Bedriftsnett til en enkel CAll-senter løsnig, og det fungerer utmerket

Svar fra Unifon
03.05.2023 12:35

Hei Jørgen, Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med våre tjenester, og ikke minst våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å yte enestående service. Vi er stolte av å levere et egenutviklet bedriftsnettplattform, skreddersydd etter innspill fra markedet og våre kunder. Vi jobber løpende med utvikling av nye funksjoner og tjenester, og setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får. Hilsen Emilie Unifon AS

God pris og fantastisk service

Omtale av  Camilla

Vi har hatt Unifon i 2 år nå og vi er kjempe fornøyd. Fine priser, god service, telenor dekning og egen kontaktperson!

Svar fra Unifon
03.05.2023 12:42

Hei Camilla, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på å ha deg som lojal kunde av Unifon, og ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS

LURERI

Omtale av  Elise

De utgir seg for å være Telenor, og får deg til å svare OK på melding før du engang har fått lest betingelsene. De sier det er ingen bindingstid, men realiteten er at det er 4 måneder oppsigelsestid noe som gjør at det ER bindingstid. Om du bryter abonnementet før oppsigelsestiden er over får du 3000kr i bruddgebyr. I tillegg betaler jeg dobbel pris per måned i forhold til det de sa jeg skulle betale når de ringte. Har forsøkt å si opp, eller bruke angrerett, men det er tydeligvis umulig. Styr unna, totalt lureri.

Svar fra Unifon
03.05.2023 11:50

Hei Elise, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rask og effektiv kundeservice!😀

Omtale av  Knut

Får alltid raske svar ved henvendelse.til kundeservice.

Svar fra Unifon
03.05.2023 12:51

Hei Knut, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på. Vi er stolte av å kunne love våre kunder 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på epost. Hilsen Emilie Unifon AS

Problemfri telefoni

Omtale av  Halvor A

Serviceminded, høy kompetanse, vilje og evne til å finne gode løsninger.

Svar fra Unifon
03.05.2023 12:54

Hei Halvor, Det er jo ikke noe som er bedre enn at det bare funker! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR