Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fantastiske priser og kundeservice som svarer kjapt :)
Hei Kristian, Det er utrolig gøy og hyggelig å høre at du er så fornøyd med både prisene våre og kundeservicen vår! 😊 Vi gjør vårt beste for å ha fornøyde kunder som deg, så ikke nøl med å ta kontakt igjen dersom det skulle være noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Ble oppringt av en veldig pågående selger. Han ga en innledende beskrivelse som fikk meg til å tro dette var et vanlig mobilabonnement uten bindingstid eller andre forpliktelser. Han maser på at jeg bare MÅ svare ja på SMS med en gang mens han satt der så han fikk godkjent orderen med en gang. Heldigvis trykker jeg først på lenken med vilkår og blir da rett og slett skremt over bindingtid først og fremst. Etter å ha sagt nei 6-7 ganger mens han fortsatte å presse på måtte jeg bare legge på selv om jeg forklarte han gjentatte ganger at jeg var fornøyd med min "dyre" avtale jeg hadde fra før av som totalkunde hos Telia. Den avtalen jeg hadde var bare dyr og dum og tjente ingen ting med å bli værende selv om jeg vet jeg ville tapt mine abonnements fordeler... Nei, blir jeg ringt opp en gang til blir det anmeldelse for plagsom atferd mot privatperson! VELDIG gla jeg takket nei så jeg ikke gikk på smellen ved å ikke engang ha angrefrist!!!
Hei Ole, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]
Rask kontakt med kundebehandler. Rask og god hjelp.
Hei Stein, Så bra at du fikk god og rask hjelp! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Ringte kundeservice med en forespørsel, opplevde at det var rask svartid, løste saken der og da. Hyggelig og imøtekommende på alle måter.
Hei Geir, Det er utrolig hyggelig å høre at du fikk så rask og god hjelp, og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Endelig en kundetelefon som svarte uten venting. Hyggelig kundebehandler også som gav meg den hjelpen jeg trengde. Jeg ringte på vegne av min mann som har tegnet abonnement.
Hei Bente, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Får god hjelp kva gong eg ringer kundesenteret og får snakke med Norsk talande kundebehandlere! tommel opp
Hei Bjarte, Det er utrolig hyggelig å høre du er fornøyd med hjelpen du får når du kontakter oss! Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Min mann har vært utsatt for en stygg ulykke og ligget på div intensiv avd og nå rehab. Det går litt på skeive i hjemmet og jeg glemte å betale mobilregninger. Han er avhengig av tlf som ble stengt. Regninger ble betalt. Rask og hyggelig behandling og tlf åpnet igjen. Superrask service !! Takk !!!
Hei Lise, Tusen takk for at du tok kontakt med vår support, slik at vi fikk rettet opp i dette. Det er godt å høre at saken løste seg på en god måte. Hilsen Emilie Unifon AS