Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok kontakt for å be om tilbud. Endte med irritasjon da de en gang ikke fant adressen min. Aldri oplevd at de tidligere har holdt på sånn eller noen andre leverandører.
Dyrt, ikke intressert i og beholde kunder, har satt opp prisen 3 ganger på de få årene jeg har hatt dem.
Ikke noe å klage på. Alt er meget bra. Ekstremt sjelden det er noe galt og jeg er strålende fornøyd med både internett, tv og kundeservice.
Ikke mulig å få kontakt, hverken på chat eller lett tilgjengelige telefon nummer.
Fikk i dag men jeg river det bort igjen for dette er for dårlig nett og elendig TV bilde. Ikke bruk altibox
Installerte ny Q22 dekoder for mitt altibox abonnement. Syntes skarphet og detaljeringsgrad på bildet ble dårligere. For eksempel er detaljene på ansikter, fotballbaner og skog for dårlig, det blir bare en flate med en farge og uten detaljer. Tok kontakt med kundeservice og fikk god support. De oppdaget at kabel mellom router og TV var for dårlig og denne ble byttet. Dessverre ble ikke bildet bedre. Generelt er det vel dessverre slik at altibox har for dårlig bildekvalitet
Etter å har vært kritisk i går viste det seg at feilen ikke var dekoderen men en svitsj hos huseier noe som ble fikset i går kveld og alt fungerer igjen:)
Merker stor nedgang i servicegrad ved fusjonen mellom Viken Fiber og Fiber1. Det kan ta opp til 3 dager før du får service. Ingen mulighet til å følge med når tekniker kommer. Viken legger skylden på montør ved service request. En riktig dårlig kundebehandling . Vil absolutt ikke anbefale en leverandør med en så arrogant kundebehandling. Styr unna. Dessuten kommer 5G snart og VikenFiber er historie...
Bra internett, men HELT tragisk router og tv... Svært lite som fungerer optimalt.
Viken Fiber (Altibox) vet tydeligvis ikke hva en avtale skal inneholde av informasjon ved angrerett. Deres frist for å angre gjelder i 14 dager fra avtaleinngåelse. Loven sier 14 dager fra avtaleinngåelse eller fra da varen blir levert. Det at varen viser seg å være noe helt annet enn det den svært så pågående "selgeren" presenterer avviser de totalt. Styr unna Altibox. De vet ikke hva kundeservice er.
Har Altiboks hjemme men spurte om tilbud på hytta. Dette fikk jeg men til en dyr pris. Ikke noe rabatt når du har det hjemme. Men de kalte et hytteanlegg.
Har et sonos anlegg koblet til TV. Lyden må styres via sonos, virker ikke på fjernkontrollen.
Viken fiber er dessverre eneste internet leverandør i store deler av distriktet der jeg bor, etter 5 år, driter de fullstendig i å vedlikeholde eller fikse fysiske ting som kabler og koblingsbokser. Vi har klagd i årevis byttet alt av kabler og modemer... Prøvd med egne routere etc, resatt TV og alt mulig som de lover at skal hjelpe men det er ren søppel de gjør ikke en dritt. Vi har kjøpt ekstra utstyr for flere tusen kroner (på deres anbefaling) uten at det hjelper, problemet er utvilsomt at de må fysisk bytte kabler i bakken eller koblingsbokser noe de driter i med unntak av at det betyr en ny kunde. De er helt og fullstendig ubrukelige og er den minst seriøse leverandøren av fiber jeg noen gang har vært borte i og jeg tviler på at du finner noe lignende noe annet sted der slikt kan aksepteres , men så lenge de har MONOPOL dvs eneste alternativ så selvfølgelig driter de i kundene for ustabilt nett som bryter konstant er bedre en ikke noe overhode. Jeg er så lei de som driver Viken Fiber at jeg helst vil spy...
Jeg har "alltid" vært fornøyd med Altibox TV og Wi-Fi tilgang, og har vært kunde i ca.10 år. Det siste året har imidlertid Wi-Fi blitt ustabilt. Det er Wi-Fi som koster mest i pakka (ca.950,- kr pr mnd), og jeg forventer da at det skal fungere topp, noe det ikke gjør. Nå viser det seg at de har inngått et samarbeid med Google, som skal sikre stabilt wi-fi, men det koster selvfølgelig ekstra pr. mnd. Jeg kontakter sjeldent kundeservice, men når jeg så gjorde for ca. 1år siden, var vedkommende så uhøflig på telefon at jeg ikke har glemt det enda. Hun har bla. ikke fullført avtalen for oppgradering av bokser, slik hun lovte. Det anbefales derfor ikke, av disse grunner, å bli kunde i Altibox.
Jeg kan bytte på kanaler med de 52 poengene og du får med hbo nordic og du kan bytte så ofte du vil.
Styr unna. Er uten fiber minimum 1 dag pr mnd, min verste tabbe. Elendig kundeservice. Aldri mer