Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice som behandler kunder som idioter. Har meldt feil og forsøkt alt mulig. Kundeservice benekter fellesfeil tross kontakt med 5 naboer (sikkert flere) med nøyaktig samme problem. Ignorant, overfladisk, løgnaktige, udugelige, svindyre.
Mest upolitlige opplegget!!!! Finn deg et annet alternativ har aldri fungert
Har hatt Altibox 500/500 i 3 år nå. Hadde problemer én gang - da kom det montør dagen etter og skiftet til nyeste hjemmesentral. Ellers har det vært dønn stabilt. Kundeservice svarer hurtig på chat. TV-løsningen er også veldig bra, selv om vi kun bruker TV over WIFI (noe som i grunnen sier sitt om stabiliteten). Det eneste lille minuset er at man har ganske lite kontroll over ruteren, da den er «desentralisert».
Elendig internett som virker annenhver dag. Tv-signaler hopper inn og ut hele tiden. Dyrt er det også. Helt enkelt fantastisk dårlig!!
Ustabil hastighet,veldig dårlig i perioder..dette har vært sånn siden altibox ble installert! Blir bedre en periode når jeg ringer kundeservice.. Tar alt for lang tid å få montør når hjemmesentralen sluttet å virke,d.v.s. uten nett og tv i fem dager. Det er uakseptabelt! Kundeservice sier det er så mange som trenger hjelp…ja,ok,men da må dere ansette flere folk,slik at kundene ikke blir uforskyldt skadelidende! Stort sett er kundeservice hyggelig å snakk med, men enkelte er også fryktelig arrogant og ufin! Blandt annet foreslå at jeg skal sitte å jobbe (hjemmekontor’)på telefonen i fem dager uten internett tilgang..
Jeg meldte min interesse for fiber, dagen etter ringte de meg, la frem et godt tilbud til en god pris og det hele ble forklart raskt, forståelig og profesjonelt.
Må bare først starte med at jeg elsker hva altibox tilbyr, brukte det da jeg bodde hjemme og har ingen klager på noe som helst. Helt til jeg ble student i ny leilighet må tegne eget abbonement innenfor altibox siden det allerede er innlagt. Jeg har da ikke bruk for 500/500 for å sitte i et teamsmøte? Iallefall ikke når Internett koster nesten halvparten av leia. Dessverre har jeg ikke noe annet valg. Får heller kutte ned på maten