Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg meldte inn at fiberkabel til vårt hus lå åpent etter gravearbeider i en bekk på kommunens eiendom for ca 3-4 uker siden. Jeg ba om at denne skulle graves ned før vinteren og telen kom. Fikk til svar at det skulle tas snarlig da Eidsiva visste om det. Kabelen ligger fortsatt åpent og nå har telen og vinteren kommet. Jeg håper instendig at dette ordnes asap da jeg nødig vil miste tv og bredbånd pga dette. Gjelder (Anonym) på Gjøvik
Jeg er kjempefornøyd med hastigheten, utvalget, og alt fungerer bra. Men synest detner litt dyrt
Kjøpte den nye dekoderen til Altibox for jeg håpte det skulle være en morsom oppgradering for en som liker tekniske duppedingser. Angrer som en hund, savner den gamle dekoderen, har den heldigvis på soverommet. Styr unna!!!!
Ikke en kveld uten feilkode og tungvint Ikke mulig å hoppe til for eksempel 45 minutter inn i et opptak.
Må restarte dekoder ofte pga manglende lyd på enkelte kanaler, låsninger/heng, manglende tilgang m.m. Veldig hyggelig kundeservicepå tlf.
Helt ok, men begynner å bli aaaaalt for dyrt. Prisen går bare opp og opp.
Blir ikke ivaretatt som kunde.Viser ingen interesse for service eller hjelp