Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lite hjelp å få når en stiller spørsmål. Får ikke ha NRK kanaler uten å betale min 18000kr i året. Man må ha data for å få tv kanaler. Tragisk.
Boksen henger seg stadig opp og må restartes, menyen er fryktelig rotete, og jeg har til dags dato ikke fått til å bruke mikrofonen ved søk. Internettet er også nokså ustabilt.
Hatt altibox i flere år. Så å si aldri nedetid og nye altibox TV bokser fra Huawei fungerer perfekt.
Altibox har elendig kundeservice/ brukerstøtte og er omtrent umulig å få tak i. Chat fungerer også dårlig. Når min mor trengte hjelp tidligere da hun hadde canal digital var det aldri problemer. De var alltid tilgjengelig. Snakk om service! Til Telenor overtok … da sank servicen betraktelig og førte til bytte til altibox. Hvorfor skal det være så vanskelig å få god service i dagens samfunn?
Sammenliknet med Telenor er bildet dårligere. Jeg antar at det skyldes selve Tv-modemet. Ser man på AppleTV eller via Telenor, er samme kanaler adskillig bedre, skarpere, klarere, større dybde og bedre farvesnitt. Straks bindingstiden til altibox er over, går vi tilbake til Telenor.
Dårlig tilbud og dårlig teknisk. Masse feil og ingen kompensasjon. Henvendelse til kundeservice prøver gjøre meg til synderen. Anbefaler velge annen leverandør om mulig.
Ingen kompetente mennesker som kan gi deg ett svar. Når en er kunde må man vel kunne forlange noe bedre service. Men ut i fra telefonsamtaler så må det jo være mye feil hos Viken Fiber.