Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha ventet i 2 mnd på montør av tv og internett ble vi fortalt at de ikke kunne gi oss dette selv om vi hadde blitt lovet at det ikke skulle ta mer enn ca 2 uker. På telefon og mail var det dårlig service.
Synest hele opplegget er litt dårlig. Men nå har vi betalt dyrt for å få det i hus så me e litt stuck me driden.
Ingenting er bra... Alt er forferdelig.. Dårlig signal. Internettet er bare søppel! Kundeservice hjelper IKKE.
Har prøvd å fått dem til å komme og ordne TV og Internett i 1 år. TV og Internett henger seg opp og ruteren må vi ha stående utpå gulvet for å få signaler. Får kun beskjed at feil er i våres ledninger og har derfor byttet dette. Men fortsatt samme greia. Nå har dem etter 1 år funnet ut at feilen ligger hos dem. Sa opp TV og Internett, men da kunne dem komme og fikse det. Glem det sa jeg, nå er det for sent.
Ser ut som om signalet på fjernkontrollene er en smule ustabile. En vanlig fjernkontroll hadde nok fungert bedre, men det er jo umulig å bruke vanlig fjernkontroll på dette produktet / denne leverandøren. Må bruke en av Altibox sine, og signalet ser ut til å være det svakeste og mest ustabile jeg noen gang har sett på en fjernkontroll. Man må nesten stå helt inntil TV'n og sikte midt i hjertet av TV'n for at det skal reagere enkelt ganger. En ordinær fjernkontroll ville sannsynligvis ha fungert selv om jeg har siktet i motsatt retning. Her ligger det nok et forbedrings / utviklingspotensial.
Har fibernettet til altibox, må legge kabler til alle mulige datamaskiner og tver fordi signalet til altibox sin ruter er så elendig. En fiberkabelen gikk i stykker etter 10 dager. Vi håndterte utstyret på normal måte, men altibox mener det er vår skyld og fakturerer oss over 2000 kr for en ny 50 cm med fiberkabel. Anbefaler alle å holde seg langt unna denne leverandøren. Hvis ikke kan det koste deg dyrt.
Hadde jeg hatt mulighet, hadde jeg sagt opp avtalen. Borettslaget har en felles avtale med dem, som gjør at jeg MÅ ha både TV og internet-abonnement gjennom Altibox. Filmleie og -kjøp er like dyrt som på kiosken på hjørnet på 90-tallet, og for hva jeg kan se, har de ikke et film- og serieabonnement som Netflix.