Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kanalvalg i forhold til canal digital Telenor for lite poeng for valgfrie kanaler Og mye brudd på lyd via cromcast. Henger bilde ofte også via appletv
De lovet hjelp innen 5 virkedager da tv."gikk i svart",men vi måtte vente til 12.dagen før vi fikk hjelp.Vi hadde ringt MANGE ganger å klaget. Får en stjerne,men ville gitt O om det fantes.
Ingenting å klage på så langt, får 500 Mbit begge veier og topp bilde.
dette er en dyr løsning og det det er svært ustabilt Internett selv om man har fiber,
Etter jallaboksen fra huwaei/hivåhåi kom uten klokke! Ble der bare mer innlastningstid å ustabilt bilde å kanaler. Møkkagreier!
Appen er dårlig sammen med Android og Chromecast. I perioder umulig å caste. Ofte fryser appen. Dårlig produkt. Ringte kundeservice. De sier de er klar over det, men har ingen løsning, og vet heller ikke når det vil komme.
Det eneste som er bra: det fungerer (ganske pålitelig). Det som IKKE er bra: De forserer nye abonnementer, der prisøkning overstiger 20%. Det har blitt altfor dyrt. De begrunner det med å øke antall TV kanaler, istedenfor å tilby en reel basispakke med få kanaler, og gi mulighet til å betale ekstra for de kanalene man faktisk ønsker å se. Resultatet er søppel tv for en dyr pris (uten å nevne prisene for å leie filmer). Man sparer mye penger men å koble TVen på internett, og abonnere på det man fatisk ønsker å se (og når man ønsker det, og uten binding!).