Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vår tv avtale i borrettslaget var ok og når vi fornyet den i oktober sa de at det er en bedre avtale. Vi fikk færre kanaler, ingen musikksjangere fra andre land som man kunne velge og på den nye dekoderen har vi ikke klokke lenger. Og de prøvde å lokke oss med 5 usle poeng når Get har mye flere kanaler og 50 poeng å kjøpe nye kanaler. Og nå har de stjålet 3 kanaler fra grunnpakken og de er frekke og sier at det ikke påvirker meg for jeg kan kjøpe dem nå. Hvor før var inkludert i grunnpakken. Jeg anbefaler ikke Altibox.
Har internett fra Viken fiber og ser tv via appen. Gjentatte problemer med elendig fart og ustabil tilkobling for internett. Appen har virket bedre før, men nå er det ikke mulig å få logget seg inn, passordet er ukjent og linken til glemt passord sender ikke tilbake noen email med kode. Kundeservice vet ikke hva feilen er og kan ikke hjelpe! Altibox skryter av å ha mest fornøyde kunder, men det må være for mange år siden! Velg annen leverandør.
Dårlig kanalvalg i forhold til canal digital Telenor for lite poeng for valgfrie kanaler Og mye brudd på lyd via cromcast. Henger bilde ofte også via appletv
De lovet hjelp innen 5 virkedager da tv."gikk i svart",men vi måtte vente til 12.dagen før vi fikk hjelp.Vi hadde ringt MANGE ganger å klaget. Får en stjerne,men ville gitt O om det fantes.
Ingenting å klage på så langt, får 500 Mbit begge veier og topp bilde.
dette er en dyr løsning og det det er svært ustabilt Internett selv om man har fiber,
Etter jallaboksen fra huwaei/hivåhåi kom uten klokke! Ble der bare mer innlastningstid å ustabilt bilde å kanaler. Møkkagreier!