Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Viken Fiber (Altibox) vet tydeligvis ikke hva en avtale skal inneholde av informasjon ved angrerett. Deres frist for å angre gjelder i 14 dager fra avtaleinngåelse. Loven sier 14 dager fra avtaleinngåelse eller fra da varen blir levert. Det at varen viser seg å være noe helt annet enn det den svært så pågående "selgeren" presenterer avviser de totalt. Styr unna Altibox. De vet ikke hva kundeservice er.
Har Altiboks hjemme men spurte om tilbud på hytta. Dette fikk jeg men til en dyr pris. Ikke noe rabatt når du har det hjemme. Men de kalte et hytteanlegg.
Har et sonos anlegg koblet til TV. Lyden må styres via sonos, virker ikke på fjernkontrollen.
Viken fiber er dessverre eneste internet leverandør i store deler av distriktet der jeg bor, etter 5 år, driter de fullstendig i å vedlikeholde eller fikse fysiske ting som kabler og koblingsbokser. Vi har klagd i årevis byttet alt av kabler og modemer... Prøvd med egne routere etc, resatt TV og alt mulig som de lover at skal hjelpe men det er ren søppel de gjør ikke en dritt. Vi har kjøpt ekstra utstyr for flere tusen kroner (på deres anbefaling) uten at det hjelper, problemet er utvilsomt at de må fysisk bytte kabler i bakken eller koblingsbokser noe de driter i med unntak av at det betyr en ny kunde. De er helt og fullstendig ubrukelige og er den minst seriøse leverandøren av fiber jeg noen gang har vært borte i og jeg tviler på at du finner noe lignende noe annet sted der slikt kan aksepteres , men så lenge de har MONOPOL dvs eneste alternativ så selvfølgelig driter de i kundene for ustabilt nett som bryter konstant er bedre en ikke noe overhode. Jeg er så lei de som driver Viken Fiber at jeg helst vil spy...
Jeg har "alltid" vært fornøyd med Altibox TV og Wi-Fi tilgang, og har vært kunde i ca.10 år. Det siste året har imidlertid Wi-Fi blitt ustabilt. Det er Wi-Fi som koster mest i pakka (ca.950,- kr pr mnd), og jeg forventer da at det skal fungere topp, noe det ikke gjør. Nå viser det seg at de har inngått et samarbeid med Google, som skal sikre stabilt wi-fi, men det koster selvfølgelig ekstra pr. mnd. Jeg kontakter sjeldent kundeservice, men når jeg så gjorde for ca. 1år siden, var vedkommende så uhøflig på telefon at jeg ikke har glemt det enda. Hun har bla. ikke fullført avtalen for oppgradering av bokser, slik hun lovte. Det anbefales derfor ikke, av disse grunner, å bli kunde i Altibox.
Jeg kan bytte på kanaler med de 52 poengene og du får med hbo nordic og du kan bytte så ofte du vil.
Styr unna. Er uten fiber minimum 1 dag pr mnd, min verste tabbe. Elendig kundeservice. Aldri mer