Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Altibox TV
2.4
438 verifiserte omtaler

Altibox TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
438 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#1
Utmerket
Altibox TV er rangert
#1 av 5 tv-leverandører
50%
Middels
50% anbefaler Altibox TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 438 omtaler om Altibox TV

FILTRER OMTALER
119
85
48
59
127
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Altibox TV
Altibox TV har 438 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tragisk Kundeservice

Omtale av  Christina

Vi har pusset opp gangen og ville bytte ut en svart stygg fiberledning som syntes til hvit. De sendte en montør, men når han kom så sa han at det var det var mye jobb, at man måtte søke om tillatelse fra styret og at det var veldig dyrt. Men siden vi skulle tapetsere så måtte vi likevel ta kabelen ned. Montøren sa at elektrikeren kunne plassere den igjen så stakk han av. Da elektrikeren skulle hjelpe klarte han å ryke en tråd og vi ble uten nett. Montør nummer to kommer for å fikse nettet igjen og når han ser den stygge kabelen som er hengt opp sier han at det kan fikser. Man trenger bare å henge opp en liten kasse i gangen så trenger man ikke søke tillatelse eller noen ting og vi kan få en fin hvit ny ledning. Han kan ikke gjøre det da siden det vil ta et par timer og han jobber allerede på overtid. Vi bestiller ny montør og da får jeg beskjed om at jeg må vente i 3 til 4 uker før de kan hjelpe meg. Jeg blir litt irritert siden det er de som har rotet det til og diskuterer litt med dem på Facebook. De gir meg forskjellige svar ettersom det er forskjellige personer som svarer meg. Men til slitt blir jeg nødt til å vente så lenge. Føler hele tiden at de bare ler av meg. Så, noen dager senere får jeg beskjed om at det dessverre ikke lar seg gjøre. At vi må bare ha den stygge svarte kabelen synlig i gangen. Sitter igjen med følelsen at de bare vil provosere. Jeg vet man ikke må ha den kabelen da naboen har fått hvit...

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Altibox TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kjøpefilmene MINE?

Omtale av  Liss M

Forstår ikke hvorfor jeg må vente i månedsvis på filmer jeg har kjøpt. Har fått beskjed om at det vil skje i løpet av vinteren. De vil bli lagt inn manuelt en og en, for det er ingen andre måter å gjøre det på. ???😳 Jeg synes det er dårlig, spesielt fordi det er noe jeg eier, og som de holder tilbake. Kan de bare gjøre sånn?

TV Nye altibox

Omtale av  Bjørn

Er ikke fornøyd med måten jeg blir behandlet som kunde, det har gått 4 mnd med den nye boxen altibox, med utskifting av utstyr flere ganger. Det går fortsatt ikke an og skru på TVn på normal måte. OBS TV har hvert inne til sjekk, den er ok, signal borte, får ikke noe tilbakemlding. 4 mnd er lang tid med bare plunder og heft👹

Super tv og Internet leverandør

Omtale av  Viggo S

Er stor fornøyd med den nye boksen, med opptak og den funksjonen som å gå til bakers i program arkivet. Rask er den og.

Helt håpløst av Altibox

Omtale av  Tony

Farmora mi har nettopp flyttet inn til nytt boligblokk der det allerede er lagt inn for Altibox for alle brukerne. Dette er ikke noe vi kan velge mellom så vi må bare ta til nøye med det vi har fått. Men jeg blir helt satt ut hvor dårlig det er. Farmor som ikke finnes teknisk får melding av Altibox at alt er klart før hun flyttet inn. Nå som hun endelig har flyttet inn så er det ikke noe dekoder eller ruter på plass. Hun har fått teksmelding om at alt er klart og at hun skulle logge seg inn på minesider for å klaregjøre det siste. Jeg har prøvd å kontakte brukerstøtte på chat og telefon og ventet over 40 minutter før jeg har gitt opp. Jeg skulle gjerne inkludert med "hva som er bra" men jeg har ikke opplevd noe som er bra med Altibox eller kundeservicen.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Nye altibox er suveren

Omtale av  Oystein L

Fleksibel er stikkordet som gjelder. App som støtter chromecast, og ellers alle tjenester HBO fotball sport osv. Opptak i skyen, programarkiv. Topp!

Altfor dyrt

Omtale av  Richard

Fiberbredbånd på hytta, 560 kr per måned 40/40 er svindyrt. Ellers stabilt nett, det er prisen jeg reagerer på.

Altibox TV har 438 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Altibox TV mener

Altibox TV

Har tilegnet profilen
Altibox TV deltar på Bytt.no

Altibox TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Altibox TV besvarer ikke omtaler

Altibox TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Altibox TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Altibox TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR