Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forstår ikke hvorfor jeg må vente i månedsvis på filmer jeg har kjøpt. Har fått beskjed om at det vil skje i løpet av vinteren. De vil bli lagt inn manuelt en og en, for det er ingen andre måter å gjøre det på. ???😳 Jeg synes det er dårlig, spesielt fordi det er noe jeg eier, og som de holder tilbake. Kan de bare gjøre sånn?
Er ikke fornøyd med måten jeg blir behandlet som kunde, det har gått 4 mnd med den nye boxen altibox, med utskifting av utstyr flere ganger. Det går fortsatt ikke an og skru på TVn på normal måte. OBS TV har hvert inne til sjekk, den er ok, signal borte, får ikke noe tilbakemlding. 4 mnd er lang tid med bare plunder og heft👹
Er stor fornøyd med den nye boksen, med opptak og den funksjonen som å gå til bakers i program arkivet. Rask er den og.
Farmora mi har nettopp flyttet inn til nytt boligblokk der det allerede er lagt inn for Altibox for alle brukerne. Dette er ikke noe vi kan velge mellom så vi må bare ta til nøye med det vi har fått. Men jeg blir helt satt ut hvor dårlig det er. Farmor som ikke finnes teknisk får melding av Altibox at alt er klart før hun flyttet inn. Nå som hun endelig har flyttet inn så er det ikke noe dekoder eller ruter på plass. Hun har fått teksmelding om at alt er klart og at hun skulle logge seg inn på minesider for å klaregjøre det siste. Jeg har prøvd å kontakte brukerstøtte på chat og telefon og ventet over 40 minutter før jeg har gitt opp. Jeg skulle gjerne inkludert med "hva som er bra" men jeg har ikke opplevd noe som er bra med Altibox eller kundeservicen.
Fleksibel er stikkordet som gjelder. App som støtter chromecast, og ellers alle tjenester HBO fotball sport osv. Opptak i skyen, programarkiv. Topp!
Fiberbredbånd på hytta, 560 kr per måned 40/40 er svindyrt. Ellers stabilt nett, det er prisen jeg reagerer på.
Tar ikke ansvar for integriteten av levert løsning (nett). Skylder på installatør, nettfeil og brukerfeil. Ingen systematisk feilsøking, elendig kundeservice.