Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ja hva er egentlig bra? Ikke stort dessverre. Har bytta flere dekodere/kabler etc etc stadig hakkende /fryst bilde og hakkende lyd i form av drop-outs og digitale artifakter som høres som høyfrekvent "tjiirppp" Viken Fiber tar meg som kunde IKKE på alvor,dette selv om jeg har en HAUG med feil-logger over flere år!! Fibernettverket deres er og blir FOR dårlig med bare enda dårligere bortforklaringer ved stadig tilbakevendende feil og mangler. Fiberkabelen som de solgte inn som fremtiden er IKKE fremtiden heller gårdagens teknologi og har begrensninger i kapasitet (båndbredde) Kort ut sagt er Altibox/Viken fiber DÅRLIG til prisen....
Ikke sammenhengende TV bilder på fredag kveld. Mistet stadig kontakten med dekoderen.
Fornøyd med tilbudet altibox har til sine kunder hos boligbyggelaget og borettslagene.
Jeg har vært kunde i hele 14 dager, og har ikke opplevd annet enn rot med leveranse av utstyr som først ikke kommer, så manglende utstyr, jeg får tilsendt feil utstyr, og ble faktisk først henvist til komplett.no for å kjøpe fjernkontroll til dekoderen selv som ikke ble sendt med, samt en kundeservice som oppleves som svært lite imøtekommende.
Best på kundeservice, pris og utvalg. Alt på fiber er det ingen som slår.
Langt borte fra kunden og melder seg kun når prisen går opp- selv da kun en setning. Savner flere kanaler tilpasset mitt behov. Altfor mye sport.
Hakker, stopper, må formatere disk heletiden, dårlig service, dette har pågått i 4 år.. For sjelden med meg slutten på det jeg tar opp fordi boxen stopper opptak på kl slett og ikke når programmet ferdig, er det mulig... Jeg bruker ikke Altibox mer, det ligger i vel avgiften så jeg får ikke sagt det opp, har nå parabol.