Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig at det er problemer med hakking på lyden og at det er veldig mange kanaler som er utilgjengelig utenfor hjemme adresse.
Kommer ikke på nett lenger og må restarte hjemmesentral hver gang vi ser TV Dette var aldri problem før. Altibox er såpass dyrt at bør levere på kvalitet og ikke kjipe løsninger
Har nytt hus, kabel lå klar ute rett foran boksen for tilkobling. Klarte likevel å misforstå hvordan han skulle gjøre det. Hadde heller ikke med verktøy så han kunne koble opp. Ba oss vente til over jul med å få internett.
Har skiftet til fiber under forutsetningen at farten skulle bli merkbart bedre. Hadde 30/5 via Canal Digital. Skiftet til Altibox. Betaler for 150/150, får bare 50/50. Dårlig.
Vi har pusset opp gangen og ville bytte ut en svart stygg fiberledning som syntes til hvit. De sendte en montør, men når han kom så sa han at det var det var mye jobb, at man måtte søke om tillatelse fra styret og at det var veldig dyrt. Men siden vi skulle tapetsere så måtte vi likevel ta kabelen ned. Montøren sa at elektrikeren kunne plassere den igjen så stakk han av. Da elektrikeren skulle hjelpe klarte han å ryke en tråd og vi ble uten nett. Montør nummer to kommer for å fikse nettet igjen og når han ser den stygge kabelen som er hengt opp sier han at det kan fikser. Man trenger bare å henge opp en liten kasse i gangen så trenger man ikke søke tillatelse eller noen ting og vi kan få en fin hvit ny ledning. Han kan ikke gjøre det da siden det vil ta et par timer og han jobber allerede på overtid. Vi bestiller ny montør og da får jeg beskjed om at jeg må vente i 3 til 4 uker før de kan hjelpe meg. Jeg blir litt irritert siden det er de som har rotet det til og diskuterer litt med dem på Facebook. De gir meg forskjellige svar ettersom det er forskjellige personer som svarer meg. Men til slitt blir jeg nødt til å vente så lenge. Føler hele tiden at de bare ler av meg. Så, noen dager senere får jeg beskjed om at det dessverre ikke lar seg gjøre. At vi må bare ha den stygge svarte kabelen synlig i gangen. Sitter igjen med følelsen at de bare vil provosere. Jeg vet man ikke må ha den kabelen da naboen har fått hvit...
Forstår ikke hvorfor jeg må vente i månedsvis på filmer jeg har kjøpt. Har fått beskjed om at det vil skje i løpet av vinteren. De vil bli lagt inn manuelt en og en, for det er ingen andre måter å gjøre det på. ???😳 Jeg synes det er dårlig, spesielt fordi det er noe jeg eier, og som de holder tilbake. Kan de bare gjøre sånn?
Er ikke fornøyd med måten jeg blir behandlet som kunde, det har gått 4 mnd med den nye boxen altibox, med utskifting av utstyr flere ganger. Det går fortsatt ikke an og skru på TVn på normal måte. OBS TV har hvert inne til sjekk, den er ok, signal borte, får ikke noe tilbakemlding. 4 mnd er lang tid med bare plunder og heft👹