Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Altibox TV
2.4
438 verifiserte omtaler

Altibox TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
438 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#1
Utmerket
Altibox TV er rangert
#1 av 5 tv-leverandører
50%
Middels
50% anbefaler Altibox TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 438 omtaler om Altibox TV

FILTRER OMTALER
119
85
48
59
127
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Altibox TV
Altibox TV har 438 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nye altibox - dårlig brukeropplevelse

Omtale av  Oddleif G

Dårlig at det er problemer med hakking på lyden og at det er veldig mange kanaler som er utilgjengelig utenfor hjemme adresse.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Altibox TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bare trøbbel med ny Huawei box

Omtale av  Marit H. N

Kommer ikke på nett lenger og må restarte hjemmesentral hver gang vi ser TV Dette var aldri problem før. Altibox er såpass dyrt at bør levere på kvalitet og ikke kjipe løsninger

Klarte ikke å koble opp internett

Omtale av  Erik E

Har nytt hus, kabel lå klar ute rett foran boksen for tilkobling. Klarte likevel å misforstå hvordan han skulle gjøre det. Hadde heller ikke med verktøy så han kunne koble opp. Ba oss vente til over jul med å få internett.

Svært dårlig! Betaler for 150/150, får bare 50/50...

Omtale av  Linje

Har skiftet til fiber under forutsetningen at farten skulle bli merkbart bedre. Hadde 30/5 via Canal Digital. Skiftet til Altibox. Betaler for 150/150, får bare 50/50. Dårlig.

Tragisk Kundeservice

Omtale av  Christina

Vi har pusset opp gangen og ville bytte ut en svart stygg fiberledning som syntes til hvit. De sendte en montør, men når han kom så sa han at det var det var mye jobb, at man måtte søke om tillatelse fra styret og at det var veldig dyrt. Men siden vi skulle tapetsere så måtte vi likevel ta kabelen ned. Montøren sa at elektrikeren kunne plassere den igjen så stakk han av. Da elektrikeren skulle hjelpe klarte han å ryke en tråd og vi ble uten nett. Montør nummer to kommer for å fikse nettet igjen og når han ser den stygge kabelen som er hengt opp sier han at det kan fikser. Man trenger bare å henge opp en liten kasse i gangen så trenger man ikke søke tillatelse eller noen ting og vi kan få en fin hvit ny ledning. Han kan ikke gjøre det da siden det vil ta et par timer og han jobber allerede på overtid. Vi bestiller ny montør og da får jeg beskjed om at jeg må vente i 3 til 4 uker før de kan hjelpe meg. Jeg blir litt irritert siden det er de som har rotet det til og diskuterer litt med dem på Facebook. De gir meg forskjellige svar ettersom det er forskjellige personer som svarer meg. Men til slitt blir jeg nødt til å vente så lenge. Føler hele tiden at de bare ler av meg. Så, noen dager senere får jeg beskjed om at det dessverre ikke lar seg gjøre. At vi må bare ha den stygge svarte kabelen synlig i gangen. Sitter igjen med følelsen at de bare vil provosere. Jeg vet man ikke må ha den kabelen da naboen har fått hvit...

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kjøpefilmene MINE?

Omtale av  Liss M

Forstår ikke hvorfor jeg må vente i månedsvis på filmer jeg har kjøpt. Har fått beskjed om at det vil skje i løpet av vinteren. De vil bli lagt inn manuelt en og en, for det er ingen andre måter å gjøre det på. ???😳 Jeg synes det er dårlig, spesielt fordi det er noe jeg eier, og som de holder tilbake. Kan de bare gjøre sånn?

TV Nye altibox

Omtale av  Bjørn

Er ikke fornøyd med måten jeg blir behandlet som kunde, det har gått 4 mnd med den nye boxen altibox, med utskifting av utstyr flere ganger. Det går fortsatt ikke an og skru på TVn på normal måte. OBS TV har hvert inne til sjekk, den er ok, signal borte, får ikke noe tilbakemlding. 4 mnd er lang tid med bare plunder og heft👹

Altibox TV har 438 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Altibox TV mener

Altibox TV

Har tilegnet profilen
Altibox TV deltar på Bytt.no

Altibox TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Altibox TV besvarer ikke omtaler

Altibox TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Altibox TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Altibox TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR